همشهری آنلاین: رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا در جلسه معارفه حجت الاسلام علی سعیدی به عنوان رئیس دفتر عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی کل قوا گفت: رهبری بر ارتقای سیاست ها و خدمات دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید دارند.

ستاد کل

به گزارش ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا در جلسه معارفه رئیس دفتر عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی کل قوا پیام انتصاب حجت الاسلام علی سعیدی را به عنوان رئیس دفتر عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی کل قوا قرائت کرد.

سردار بسیجی محمد شیرازی دراین مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام حاج غلامرضا صفایی، برای وی در مسئولیت بعدی آرزوی موفقیت کرد.

وی درباره منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای سیاست های دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: آیت الله خامنه ای ارتقا سطح معنوی و ارتقا سطح بصیرت دینی میان فرماندهان کارکنان اعم از کادر و وظیفه در نیروهای مسلح را مهم می دانند.

این فرمانده، سیاستگذاری هماهنگی و نظارت در کنار تعامل نزدیک و هم افزایی با ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را از دیگر سیاست های فرماندهی کل قوا در این باره خواند.

وی این نشست را جلسه تکریم حجت الاسلام صفایی که خدمات شایسته و خدمات مفیدی در چند سال گذشته در این مسئولیت داشتند، دانست.

سردار شیرازی، حجت الاسلام سعیدی را یک انسان خوش فکر و باسابقه عملکرد خوب در کشور و سپاه دانست و افزود: ایشان مسئولیت های بسیار حساسی در سپاه از جمله رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در این نیروی خالص را داشتند و بسیار موفق بودند.

وی در ادامه منویات و سفارشات رهبری در باره ارتقای خدمات این دفتر را یاد آوری کرد.

در این نشست حکم مسئولیت علی سعیدی را سردار سرلشکر محمد باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح به وی تقدیم کرد.

در این جلسه مقامات لشکری و کشوری و روحانیون حضور داشتند.

کد خبر 400916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha