چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه پیشنهادات برای تغییر مسیر پروازهای فرودگاه یاسوج انجام شده و در حال بررسی است.

فرودگاه یاسوج

به گزارش ایسنا، علی محمد احمدی در نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان افزود: هم‌چنین در راستای توسعه و بهبود پروازهای فرودگاه یاسوج با دو ایرلاین ایران ایر و ماهان رایزنی‌هایی شده است .

وی بیان کرد: حادثه سقوط هواپیما برای ما تلخ بود، اما تلخی آن تاثیری بر عزم ما برای توسعه استان نخواهد داشت .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جانباختگان سانحه سقوط هواپیما از نخبگان ما بودند که در راه توسعه و رشد استان گام برمی‌داشتند .

احمدی با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: استیضاح حق مجلس است، اما حضور وزیر فعلی شانس بهتری به توسعه استان می‌دهد و قول تقویت بیش از پیش فرودگاه نیز داده شده و برای پرواز با دو شرکت ایران ایر و ماهان صحبت شده است .

وی با اشاره به نبود حمل و نقل ریلی در استان ادامه داد: برای جبران ضعف‌های زیرساختی، مطالبه ما راه‌اندازی پرواز صبح و عصر در فرودگاه یاسوج است و با توجه به محرومیت استان از راه آهن، توسعه و تقویت این فرودگاه از لحاظ ناوبری، باند و پروازها مورد تاکید است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سازمان‌های متولی به دنبال تغییر مسیر پروازها به سمت استان هستند .

احمدی با اشاره به نشست‌های برگزار شده توسعه صادرات غیر نفتی و گفتگوی دولت و بخش خصوصی، تاکید کرد: کارگروه‌ها برای ما مهم هستند و باید در این نشست‌ها برای توسعه همگرایی را داشته باشیم و مشکلات مهم مطرح شود .

وی بیان کرد: مشکلاتی که رفع آن وظیفه ذاتی دستگاه‌هاست و مدیران بخواهند آن را به استانداری ارجاع دهند کاری غیراصولی است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این نشان از ضعف مدیریت دستگاه است و مدیران دستگاه‌ها باید برای رفع مشکلات وقت بگذارند.

کد خبر 400894

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha