همشهری آنلاین: عضو کمیسیون پیست و ایمنی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) که روز یکشنبه وارد تهران شده بود، با حضور در سرزمین ایرانیان از اولین پیست فرمول یک ایران بازدید کرد.

Sheriner-Seydanloo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی، شراینر روز يكشنبه (21 اسفند) جهت تایید پیست کارتینگ سرزمین ایرانیان بر اساس استانداردهای جهانی و همچنین تست و تایید مرحله اول پیست فرمول یک در این مجتمع تفریجی-ورزشی حاضر شد و از قسمت‌های مختلف آن بازدید کرد. وی همچنین بعد از ظهر روز دوشنبه ضمن حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با محمود صیدانلو دیدار کرد.

شراینر در نشستی که با حضور رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از احداث پیست بین‌المللی پرند گفت: از تمام زحماتی که مجموعه مدیریت سرزمین ایرانیان برای احداث این پیست کشیدند و حمایت فدراسیون تشکر می‌کنم، این راه درستی است که بتوانیم ورزش‌های موتوری را در ایران تقویت کنیم. واقعا راه درستی را در پیش گرفته‌اند. همیشه لازم نیست که از پله‌های بالایی شروع کنیم و راه درست این است که از پایه‌ها شروع کنیم و این راه را ادامه بدهیم. پیست آی لند با همولوگیشن جهانی ما را به اهداف بلندمان در FIA که بر روی ایمنی و آموزش تمرکز دارد خواهد رساند.

او افزود: امروز این فرصت را داشتم که به طور کامل از این پیست بازدید کنم. واقعا در نوع خودش یک پیست عالی و بزرگ است. فکر می‌کنم فرصت خوبی را در اختیار ما می‌گذارد که از بخش کارتینگ و آموزش شروع کنیم و ورزش‌های موتوری را گسترش بدهیم. ایمان دارم که رانندگان ایرانی در سال‌های آینده در رده‌های بالا دیده خواهند شد. از همه افرادی که از این ورزش حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم و بهترین‌ها را برای شما آرزو دارم.

کد خبر 400869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha