همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: گروههای جهادی سازمان بسیج در سال ۱۳۹۷ با حضور گسترده در مناطق دور افتاده و روستاها در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی به مردم عزیز کشورمان نقش آفرینی خواهند کرد.

 نعمان غلامی

به گزارش ایرنا از نشست خبری اردوهای جهادی بسیج سازندگی با شعار خدمت بی منت در پادگان ولی عصر عج تهران ، سردار پاسدار نعمان غلامی اظهار کرد : بسیج سازندگی مجموعه ای است در کشور که افتخار دارد مسیری را ترسیم کرده برای به صحنه آمدن مردم بمنظور خدمت رسانی به محرومان و ساکنان روستاها و مناطق دور افتاده در سراسر کشورکه نیاز جدی به ارائه خدمات در زمینه های مختلف دارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی ره و بویژه شهدای اردوهای جهادی ( 33 جهادگر مدافع حرم و 16 شهید جهادگردر کشور) افزود: بسیج سازندگی یکی از مجموعه های منحصر به فردی است که از متن جریانهای انقلاب اسلامی برآمده و با محوریت مردم و بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب اهداف و آرمانهای مقدس خود را به پیش می برد.

سردار غلامی با بیان اینکه میزان استقبال از گروه های جهادی به حدی است که تعداد 6800 گروه جهادی در پایان سال گذشته اکنون به 8 هزار و 912 گروه افزایش رسیده، تاکید کرد : از این تعداد 5 هزار گروه در بسیج محلات، 2 هزار و 300 گروه در بسیج دانشجویی و 150 گروه در بسیج مهندسین صنعتی و مابقی در سایر اقشار بسیج گسترش یافتند که البته به دنبال توسعه گروه‌های جهادی در اقشار مختلف بسیج هستیم.

رییس بسیج سازندگی ادامه داد: برای نوروز امسال 1347 گروه جهادی که هر گروه حداقل 20 نفر را شامل می شوند برای فعالیت های جهادی به مناطق محروم کشور اعزام و علاوه بر این 500 خانوار نیز ثبت نام کردند تا در ایام تعطیلات نوروز در کنار مردم زلزله زده سرپل ذهاب در استان کرمانشاه و کوهبنان استان کرمان قرار گرفته وخدمات رسانی کنند.

سردار غلامی افزود: در منطقه سرپل ذهاب از زمان وقوع زلزله تا به امروز خدمات رسانی و امداد رسانی مستمر بوده و فعالیت ها از امداد رسانی ،آوار برداری ، اسکان موقت زلزله زدگان آغاز شده و تا اسکان دائم مردم خوب کشورمان در این مناطق ادامه دارد.

رییس بسیج سازندگی با بیان اینکه بیش از 5 هزار کانکس از سوی گروههای جهادی با تامین مادی از سوی مردم خوب ایران به مردم مناطق زلزله زده اهدا شده است گفت : 1470 عدد از این کانکس ها توسط گروههای دانشجویی اردوهای جهادی به مردم واگذار شده ، قرار گاه شهید جعفری در سرپل ذهاب در حال خدمات رسانی به مردم است و کار ساخت 600 واحد مسکونی نیز در این مناطق ادامه دارد.

کد خبر 400736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha