همشهری آنلاین: سومین دوره مسابقات وزنه‌برداری بین‌المللی جام فجر (یادواره سردار شهید عزیز الماسی) در اهواز با قهرمانی تیم خوزستان با کسب ۶۲۸ امتیاز به اتمام رسید.

Weightlifting

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، سومین دوره مسابقات وزنه‌برداری بین‌المللی جام فجر در سالن امام رضا (ع) شهرک نفت به پایان رسید و تیم خوزستان به عنوان قهرمانی دست یافت.

تیم خوزستان به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها با کسب 628 امتیاز تیمی، قهرمان سومین دوره جام بین‌المللی فجر شد و تیم‌های سوریه با 282 امتیاز و نپال با 203 امتیاز بر روی سکوهای دوم و سوم ایستادند.

با پایان این دوره از مسابقات، نفرات برتر با احتساب امتیازات فردی از سوی کمیته مسابقات معرفی شدند. برهمین اساس سید ایوب موسوی، دارنده مدال نقره مسابقات بزرگسالان جهان در سال 2017 آمریکا، با کسب 433 امتیاز فردی به عنوان برترین وزنه‌بردار معرفی شد و جایزه نفر اول را گرفت.

رحمان اورامه، دیگر وزنه‌بردار استان خوزستان و ملی‌پوش تیم جوانان کشورمان با کسب 417 امتیاز انفرادی نفر دوم، میلاد رهبری‌نژاد با 415 امتیاز سوم، علی مکوندی با 414 امتیاز چهارم و دو وزنه‌بردار گرجستانی با 412 و 399 امتیاز پنجم و ششم شدند.

 

کد خبر 400665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha