همشهری آنلاین: چادویک بوزمن که این روزها فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» را روی پرده دارد، اعتراف کرد در دوران جوانی هزینه کلاس‌های بازیگری‌اش را ستاره رنگین‌پوست برنده اسکار تقبل کرده بود.

دنزل واشنگتن

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينديپندنت، بازيگر 40 ساله آمريكايي روي فرش قرمز مراسم اسكار اشاره‌اي گذرا به نقش دنزل واشنگتن به ورود خود به دنياي سينما و تبديل شدن به ستاره‌اي آينده‌دار داشت اما از ورود به جزئيات پرهيز كرد. بوزمن هفته گذشته با حضور در برنامه شبانه جيمي فالون سراغ موضوعي جالب رفت و به تماشاگران گفت كه واشنگتن چگونه بخشي از شهريه كلاس‌هاي بازيگري را در دانشگاه آكسفورد پرداخته است.

ستاره «پلنگ سياه» گفت: «من اين راز را در تمام زندگي پيش خودم نگه داشته بودم. وقتي به دانشگاه برگشتم، نامه‌اي به دستم رسيد مبني بر اينكه دنزل واشنگتن تمام هزينه‌هاي كلاس‌ها را بر عهده گرفته است. راستش نمي‌خواستم چيزي در اين باره بگويم تا زماني كه به يك بازيگر موفق تبديل شوم.» او نخستين بار فوريه گذشته در گفتگو با مجله رولينگ استون پرده از اين راز قديمي و عجيب برداشت.

پس از انتشار آن مصاحبه بود كه خيلي‌ها مي‌خواستند بدانند داستان از چه قرار بوده است. هر چند بوزمن اعتراف كرد كه واشنگتن ناخواسته و به شكلي كاملا اتفاقي بخشي از شهريه كلاس‌هاي بازيگري او را در داانشگاه آكسفورد پرداخته و اين ماجرا مي‌توانست براي هر كسي رخ بدهد.

بازيگر جوان و رنگين‌پوست آمريكايي كه سال‌ها منتظر فرصتي بود تا سپاس خود را نثار همكار قديمي كند، سرانجام واشنگتن را از نزديك ديد اما اين ستاره برنده اسكار بود كه سر شوخي را باز كرد و گفت: «هي پسر، تو كلي پول به من بدهكاري و حالا آمده‌ام آن را بگيرم!»

کد خبر 400618

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha