همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: اجرایی شدن اقدامات طرح تحول سلامت، با فناوری اطلاعات میسر شده است.

وزیر بهداشت و وزیر ارتباطات

به گزارش  همشهري آنلاين، سیدحسن هاشمی در جلسه صبحانه کاری با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به دلگرمی که از سوی وزارت ارتباطات داده شد، امیدوارم جلساتی که در سال آینده برگزار می‌کنیم، با سرعت بیشتری ادامه داشته و اقدامات ما در حوزه IT و خدمات الکترونیک در حوزه سلامت سامان بیشتری پیدا کند.

وزیر بهداشت افزود:  امیدوارم که در دولت دوازدهم خدمات به صورت واقعی الکترونیک شود.  از وزارت ارتباطات درخواست داریم، از جوانانی که به نوشتن و ساختن اپلیکیشن‌ها مبادرت می‌ورزند، حمایت کند و آزادسازی توسط این وزارتخانه باشد، تا بازار کار، اشتغال و کسب درآمد برای آنها فراهم شود، این حمایت از سوی ما شدنی نیست و مقاومت زیادی وجود دارد و این فرصت از مردم گرفته می‌شود.

هاشمی گفت:  دست اندرکاران حوزه سلامت براین باور هستند که محال بود طرح تحول سلامت با موفقیت روبرو شود، بدون اینکه به فناوری اطلاعات رجوع داشته باشیم و محور اقدامات را با پایه آن بنا کنیم.  در مورد ثبت بیماری‌ها، هزینه‌ها، سرویس دهی، بیمه و سایر اقدامات، گام اول IT و فناوری اطلاعات است و بیشترین فشار در سیستم در این بخش است.

وزیربهداشت اظهار اميدواري كرد كه در  سال 97 به  لطف خدا و کمک وزارت ارتباطات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات،  شاهد خبرهای خوبی در حوزه سلامت باشیم.

کد خبر 400605

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha