همشهری آنلاین: معاون نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و با سیاستهای دولت مبنی بر جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها، شرکتهای هواپیمایی هیچ‌ افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهند داشت.

airplane

فارس به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و توليدكنندگان نوشت: وحید منایی معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت : با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و همگام با سیاستهای دولت مبنی بر جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها، شرکتهای هواپیمایی هیچگونه افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهند داشت.

منایی اظهار داشت: با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و در پی پیگیریها و تمهیدات صورت گرفته این سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی، شرکتهای هواپیمایی در ایام نوروز هیچگونه افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهند داشت.

وی تأکید کرد: مقرر شده کلیه شرکتهای هواپیمایی بمنظور رعایت حقوق مصرف‌کنندگان؛ نسبت به درج حداکثر نرخ مصوب بلیط در این ایام در مسیرهای مختلف بویژه مسیرهایی که متقاضی بیشتری دارند در سایت مربوط اقدام نمایند.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت متذکر شد؛ دفاتر هواپیمایی موظفند ضمن اعمال قیمتهای مصوب، از هرگونه گرانفروشی خودداری نمایند.

کد خبر 400480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha