همشهری آنلاین: بازیگر و استاد ۵۲ ساله کره‌ای که به بدرفتاری جنسی با دست‌کم هشت نفر متهم شده بود، در مکانی نزدیک منزل مسکونی خود دست به خودکشی زد و پلیس پیکر بی‌جان او را پیدا کرد.

بازیگر کره‌ای

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از خبرگزاري يونهاپ كره‌جنوبي، جون مين-كي از مدتي پيش به دليل رسانه‌اي شدن ماجراي آزارهاي جنسي قربانيان خود كارش را در دانشگاه ايالتي از دست داده بود. بيشتر قربانيان اين استاد دانشگاه دانشجويان رشته نمايش بودند و او پس از شدت گرفتن فشار افكار عمومي، ترجيح داد با خودكشي به اين رسوايي پايان دهد. مين-كي در انباري خانه‌اش در سئول خود را به دار آويخته بود. او در سينما بيشتر با درام دادگاهي و بسيار موفق «وكيل» شناخته مي‌شد.

جنبش #من_هم كه از چند ماه پيش در آمريكا آغاز شده، حالا به آسيا رسيده و در كره‌جنوبي دامن برخي از چهره‌هاي مهم دو دنياي سياست و هنر را گرفته است. اوايل هفته گذشته، آن هي-جونگ كه فرماندار ايالتي و نامزد پيشين انتخابات رياست‌جمهوري است، پس از مواجه شدن با اتهام تجاوز از سوي يكي از دستيارانش از مقام خود كناره‌گيري كرد. كيم كي-دوك، فيلمساز تحسين‌شده كره‌اي و از چهره‌هاي سرشناس سينماي اين كشور هم متهم به آزار جنسي شده است.

چو جائه-هيون، بازيگر كره‌اي ديگر چهره نامدار متهم به آزار جنسي بانوان است كه برخلاف ديگران البته اتهام‌ها را تكذيب نكرده است. در اين ميان چند اتهام ريز و درشت هم نصيب او اون شده كه از نامدارترين شاعران كره‌جنوبي در سطح جهان به شمار مي‌رود.

کد خبر 400393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha