چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس‌ جمهور سابق آمریکا معتقد است هرج و مرج کنونی در کاخ سفید باعث می‌شود تا دولت وقت خودش بسیار خوب به نظر برسد.

 جورج بوش، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از حزب جمهوری‌خواه كه  از میزان رضایت مردمی بالایی به‌خاطر مدیریت اوضاع پس از حمله‌هاي تروریستی ۱۱ سپتامبر برخوردار بود ، دوره ریاست خودش را با محبوبیت کم ۲۲ درصدی به پایان رساند.

نشنال ژورنال به نقل از یک منبع جمهوری‌خواه که اکنون در کاخ سفید است، گفت: گاها می‌شنویم که بوش بدون پنهان کردن پوزخندش می‌گوید "این باعث می‌شود من خیلی خوب به نظر برسم."

این منبع گفت: او هم مثل سایرین سرش را به نشانه تعجب تکان می‌دهد. او می‌خواهد این فرد موفق شود اما معتقد است که بسیاری از مشکلات او خودساخته است. بوش از همان ابتدا کارهای دولت ترامپ را با کنجکاوی زیر نظر داشت و خصوصا بعد از سخنرانی مراسم سوگند این رئیس‌جمهور می‌شنیدیم که می‌گوید "این عجیب و غریب است."

دونالد ترامپ از زمان ادای سوگند به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا تقریبا هر روز جنجالی در کاخ سفید داشته است و هر لحظه گمانه‌زنی درباره استعفای یک مقام مطرح می‌شود.

به تازگی سخنگوی ایوانکا ترامپ استعفا داد و پیش از آن هم هوپ هیکس، مدیر ارتباطات کاخ سفید تایید کرد که به‌زودی از کاخ سفید می‌رود.حالا هم كه گري كوهن به‌خاطر تصميم هفته گذشته ترامپ برای ارائه تعرفه غیرعادی بر محصولات وارداتی استعفا داد.

به گزارش ايسنا به نقل از ديلي‌ميل، علاوه بر این، گفته می‌شود جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید با جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در تلاش هستند تا هربرت مک‌مستر، مشاور امنیت ملی کاخ سفید را بیرون بیندازند.

کد خبر 400256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha