همشهری آنلاین: ۱۰ روز پس از انتشار خبر مرگ ناگهانی سری‌دوی کاپور در امارات، دیگر ستاره سرشناس سینمای هند از ابتلای خود به یک «بیماری نادر» رونمایی کرد.

عرفان خان

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين، عرفان‌خان كه در ايران بيش از همه با بازي در فيلم‌هاي تحسين‌شده «زندگي پي» و «ميليونر زاغه‌نشين» شناخته مي‌شود، روز دوشنبه در صفحه شخصي خود در فضاي مجازي مطلبي را با هوادارانش در ميان گذاشت كه بسان انفجار يك بمب سر و صدا كرد. بازيگر 51 ساله باليوودي نوشت كه به يك بيماري نادر مبتلا شده و وعده داد در آينده نزديك جزئيات و نتايج آزمايش‌ها را منتشر خواهد كرد.

در بخشي از متن احساسي عرفان‌خان چنين آمده است: «گاهي از خواب برمي‌خيزي به موردي برمي‌خوري كه زندگي‌ات را تكان مي‌دهد. در 15 روز گذشته زندگي من بسان يك داستان پرتعليق شده است. نمي‌دانستم كه كاوش‌هايم براي يافتن داستان‌هاي ناياب به كشف يك بيماري كمياب ختم مي‌شود. هرگز تسليم نشده و همواره براي انتخاب‌هايم جنگيده‌ام و باز مي‌جنگم. خانواده و دوستانم كنار من هستند و در حال يافتن بهترين راه ممكن هستيم.»

ستاره باليوودي در ادامه از هواداران خود خواسته از گمانه‌زني بپرهيزند و قول داده در يك هفته تا 10 روز آينده خبرهايي تازه از بيماري به آنها بدهد. پيش از اين سخنگوي عرفان‌خان گفته بود كه او به نوعي يرقان سخت و پيشرفته مبتلا شده است؛ خبري كه پس از مرگ ناگهاني سري‌دوي براي بار دوم در دو هفته هندي‌ها را شوكه كرده است.

عرفان‌خان با بازي در فيلم‌هايي چون «مقبول» و «پان سينگ تومار» به چهره‌اي بين‌المللي تبديل شد و راه خود را به سوي هاليوود هموار كرد. همكاري با بزرگاني چون دني بويل و آنگ لي در «ميليونر زاغه‌نشين» و «زندگي پي» اوج فعاليت جهاني اين بازيگر تحسين‌شده سينماي هند بود.

کد خبر 400174

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha