سی و ششمین دوره‌ی جشنواره‌ی جهانی فیلم فجر، از ۳۰ فروردین تا هفتم اردیبهشت‌ماه (۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ ) به دبیری «سیدرضا میرکریمی» در تهران برگزار می‌شود.

دوچرخه شماره ۹۱۶

هم‌زمان با شصت و هشتمين دوره‌ي جشنواره‌ي جهاني فيلم برلين، پوستر رسمي سي و ششمين دوره‌ي جشنواره‌ي جهاني فيلم فجر در برلين و تهران رونمايي شد. پوستر اين دوره‌ي جشنواره، در آستانه‌ي صد و بيستمين سالگرد ورود سينما به ايران، با استفاده از عكسي قديمي مربوط به دوران ورود سينما به ايران طراحي شده است.

گفتني است «علي خورشيدپور»، طراحي پوستر اين دوره را برعهده داشته و طرح پوستر در ادامه‌ي نگاه فرهنگي‌هويتي جشنواره است كه در پوسترهاي دو دوره‌ي گذشته‌ي جشنواره نيز مورد توجه بوده است.

به گفته‌ي سيدرضا ميركريمي، دبير سي و ششمين جشنواره‌ي جهاني فيلم فجر، باشگاه 30هزارنفري هواداران و حضور علاقه‌مندان مردمي، دانشجويان، دانش‌آموزان و اهالي سينما و رسانه‌هاي ملي و بين‌المللي، پشتوانه‌ي برگزاري پررونق جشنواره است و طراحي بخش‌هاي متنوع جشنواره نيز، نويد يک رويداد استاندارد و در تراز مطلوب را مي‌دهد.

هم‌چنين اين دوره‌ي جشنواره در آستانه‌ي صد و بيستمين سال ورود سينما به ايران برگزار مي‌شود و جشنواره‌ي جهاني فيلم فجر برنامه‌هاي ويژه‌اي را به اين مناسبت طراحي کرده است.

 

دوچرخه شماره ۹۱۶

پوستر جشنواره‌ي سي و ششم

 

دوچرخه شماره ۹۱۶

پوستر جشنواره‌هاي سي و چهارم و سي و پنجم

کد خبر 400160

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha