همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز نحوه دفاع تغییر کرده و باید از فناوری روز استفاده کنیم، گفت: به کارگیری پهپاد در قرارگاه‌ها و توسعه این صنعت از رویکردهای جدید دفاعی سپاه است.

آیین

سردار روح الله نوری روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه پهپاد نبی اکرم (ص) میبد، افزود: پایگاه پهپاد این شهرستان از یگان های مهم کشور است، آموزش و عمل کلی ماموریت آن است که به خلبان و نیروهای متخصص نیاز دارد .

وی تصریح کرد: پایگاه یادشده باید در همه ابعاد تقویت شود تا پاسخگوی دیگر قرارگاه های کشور باشیم .

وی در ادامه انقلاب را گنجینه ای ارزشمند برای مردم ایران ذکر کرد و گفت: مردم به رهبری مرجع دینی از تاریکی ظلمت ستم شاهی به نور دست یافتند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به دشمنی بدخواهان نظام، یادآور شد: دشمنان در 40 سال گذشته دست از دشمنی و کینه توزی بر نداشتند و همواره با ابزارهای پیچیده که در اختیار دارند به دنبال شکست صفوف منسجم ملت ایران و نیروهای مسلح هستند.

نوری با بیان اینکه در این شرایط نباید در زمین دشمن بازی کنیم، تصریح کرد: متدینین ، انقلابیون ،آحاد مردم و خانواده های شهدا می خواهند، گفتمان امام امت، ولی فقیه و انقلاب اسلامی پیش برود.

وی در این مراسم که فرماندار و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند ،از خدمات سرهنگ غلامرضا فلاح قدردانی و سرگرد محمدعلی کارگرشورکی را به عنوان فرمانده جدید پایگاه پهپاد نبی اکرم (ص) میبد معرفی کرد.

وی همچنین با حضور بر مزار شهید گمنام و شهدای پایگاه یادشده با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

کد خبر 400082

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha