همشهری آنلاین: سامان هواشناسی از وزش باد، کاهش دما و بارش باران در سواحل دریای خزر طی روزهای آینده و بارش پراکنده در تهران خبر داد.

بارارن

احد وظیفه، مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط جوی کشور اظهار کرد: بنا به تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی، امروز (14 اسفندماه) در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است.

وی ادامه داد: در بعدازظهر امروز در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش ابر گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سامان هواشناسی افزود: فردا و پس‌فردا موج کم‌دامنه‌ای از تراز میانی جو کشور عبور می‌کند و فردا (15 اسفندماه) در غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه (16 اسفندماه) علاوه بر این مناطق به‌تدریج در دامنه‌های البرز، شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور سبب ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد می‌شود.

وظیفه تاکید کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریان‌های شمالی در سواحل دریای خزر، وزش باد، کاهش دما، بارش باران و در ارتفاعات البرز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

  • بارش پراکنده در تهران

وی در پایان در مورد شریط جوی تهران اظهار کرد: فردا آسمان تهران نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران و گاهی رعد و برق خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. افزون براین آسمان تهران در روز چهارشنبه (۱۶ اسفندماه) نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و در بعدازظهر کاهش ابر با بیشترین و کمترین دمای ۱۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 400067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha