همشهری آنلاین: بایرن مونیخ گام به گام به عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا نزدیک‌تر می‌شود. مونیخی‌ها در پایان رقابت‌های هفته ۲۵ در زمین فرایبورگ پیروز شدند و فاصله خود با رقیبان را بیشتر کردند. کلن نیز در خانه خود مغلوب اشتوتگارت شد.

Bayern
  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲ - وردر برمن ۲

پیکارهای هفته ۲۵ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲ مارس/ 11 اسفند) با دیدار بوروسیا مونشن‌گلادباخ و وردر برمن آغاز شد. مصاف دو تیم که در هوایی برفی برگزار شد، پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. مونشن‌گلادباخ و وردر برمن به ترتیب در رده‌های هشتم و چهاردهم جدول جای دارند.

  • آینتراخت فرانکفورت یک - هانوفر صفر

آینتراخت فرانکفورت بعد از ظهر شنبه در چارچوب دیدارهای هفته ۲۵ بوندس‌لیگا توانست به پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل هانوفر دست یابد و جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کند. گل طلایی فرانکفورت در این دیدار را دنی داکوستا در دقیقه ۳۹ با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد. این چهارمین پیروزی پیاپی فرانکفورت در چهار دیدار خانگی اخیر این تیم بوده است.

  • آر. بی. لایپزیگ یک - بوروسیا دورتموند یک

یکی از دوئل‌های حساس هفته میان تیم‌های آر. بی. لایپزیگ و بوروسیا دورتموند برگزار شد. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید، نتیجه‌‌ای که با توجه به عملکرد کم و بیش برابر دو تیم عادلانه بود. دورتموند با ۴۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد و لاپیزیگ نیز با ۳۹ امتیاز رتبه ششم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

  • هامبورگ صفر - ماینس صفر

تیم بحران‌زده هامبورگ در دیدار سرنوشت‌ساز خود مقابل ماینتس نتوانست طلسم را بشکند و به پیروزی دست یابد. هامبورگی‌ها در این دیدار خانگی بر مهمان خود برتری داشته و بارها به دروازه ماینتس حمله بردند، اما در نهایت در استفاده از موقعیت‌ها ناموفق بودند. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. هامبورگ هفته به هفته به پرتگاه لیگ دسته دوم نزدیک‌تر می‌شود.

  • آگسبورگ صفر - هوفن‌هایم ۲

هوفن‌هایم از تیم‌های موفق هفته ۲۵ بود. آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم در مصاف با میزبان خود، آگسبورگ هوشیاری و کارآیی زیادی از خود نشان دادند و با ۲ گل از سد حریف گذشتند. هوفن‌هایم با این موفقیت توانست امید خود به راه‌یابی به رقابت‌های بین‌المللی را حفظ کند. آگسبورگ نیز در رده‌های میانی جدول قرار دارد.

  • ولفسبورگ یک - بایر لورکوزن ۲

بایر لورکوزن با پیروزی ۲ بر یک مقابل میزبان خود، ولفسبورگ به سه امتیاز مهم دست یافت و همچنان در جمع تعقیب‌کنندگان بایرن مونیخ باقی ماند. لورکوزنی‌ها هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات بر "گرگ‌های" ولفسبورگ برتری داشتند.

  • شالکه یک - هرتا برلین صفر

آبی‌پوش‌های شالکه نیز از تیم‌های موفق هفته بودند. شالکه با پیروزی یک بر صفر مقابل هرتا برلین توانست سه امتیاز دیگر بر امتیاز‌های خود بیفزاید و رتبه دوم جدول را به خود اختصاص دهد. تک‌گل این دیدار را مارکو پیسکا در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند.

  • اف ث کلن ۲ - اشتوتگارت ۳

در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۲۵ بوندس‌لیگا اشوتگارت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبان خود، اف ث کلن گذشت و سه امتیاز مهم به دست آورد. کلنی‌ها از لحاظ شمار حملات و مالکیت توپ از حریف خود برتر بودند، اما اشتوتگارت در مقایسه با میزبان خود کارآیی بیشتري در استفاده از موقعیت‌ها نشان داد. کلن همچنان در قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برد و بعید به نظر می‌رسد که از خطر سقوط به لیگ دسته ۲ نجات یابد.

  • فرایبورگ صفر - بایرن مونیخ ۴

رقابت‌های هفته ۲۵ بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با دیدار فرایبورگ مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید. مونیخی‌ها در این مصاف اقتدار خود را علی‌رغم بازی جسورانه میزبان به نمایش گذاشتند و با پیروزی ۴ بر صفر و کسب سه امتیاز به خانه بازگشتنذ. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۶۳ امتیاز (۲۰ امتیاز بیشتر از رده دوم) صدرنشین رده‌بندی است.

 

کد خبر 400045

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha