همشهری آنلاین: رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با بیان اینکه دشمن شناسی رمز حرکت ما مربوط به هرزمان و هر عصری است گفت: دشمن شناسی راباید از شهدا آموخت.

احمد وحیدی

به گزارش ايرنا، سردار احمد وحیدی روز یکشنبه در یادواره شهدای اطلاعات(چشم های آسمانی) که در سالن اجلاس سران برگزار شد اظهار کرد: شهدای اطلاعات پیش قراولان در جنگ تحمیلی بودند که در سخت ترین شرایط به افشای نقشه های دشمنان می پرداختند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های مهم دوران دفاع مقدس وجود اطلاعات عملیات بود گفت: کار اطلاعات اساسا دشمن شناسی است و شهیدان اطلاعات از این طریق برنامه ها،تاکتیک،راهبردهای دشمن را رصد می کردند.

رئیس دانشگاه دفاع ملی افزود: دشمن شناسی رمز حرکت ما مربوط به هر زمانی است چرا که امروز با دشمنان زیادی در داخل و خارج از کشور مواجه هستیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ نیز در ادامه این مراسم گفت: اطلاعات عملیات در دوران دفاع مقدس و بعد از آن برای ما مهم است چرا که می توان چهره واقعی و نیات دشمن را شناخت.

سردار محمدرضا یزدی افزود: چشمان آسمانی یادواره ای از سلسله کنگره اطلاعات و شهدا اطلاعات است که یازدهمین دوره آن در ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و تکریم خانواده این عزیزان می باشد.

وی اظهارداشت: شهدای اطلاعات،افرادی شجاع و از خود گذشته بودند که توانستند اطلاعات ارزشمندی را به دست آورده و مسیرها را شناسایی کنند.

چشم های آسمانی یادواره 340 شهید اطلاعات و عملیات با همکاری سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، سپاه سید الشهدا و سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در سالن اجلاس سران پایتخت برگزار شد.

کد خبر 399962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha