همشهری‌آنلاین: رئیس سابق آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) پیش‌بینی کرد که به دلیل بی‌ثباتی، بی‌عرضگی، بی‌تجربگی و بی‌اخلاقی رئیس جمهور آمریکا، اوضاع سختی به ویژه در مسائل بین‌الملل پیش‌روی آمریکایی‌ها قرار دارد.

 جان برنان، رئیس سابق سیا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ام.اس.ان.بی.سی گفت: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای به دست گرفتن فعالیت‌های مربوط به فرماندهی کل به ویژه در رویارویی با تهاجم‌های رو به رشد نظامی از سوی کره شمالی و روسیه ناکام مانده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل،برنان ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که ترامپ کارآمدی و تجربه کافی را در رویارویی با مسائلی که برای کشور به وجود آمده، ندارد و من فکر می‌کنم باید کاری کرد. کشور ما به اعتمادی نیاز دارد تا بتواند با افرادی چون ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه که قدرت‌نمایی نظامی می‌کند، روبه‌رو شود. با کشوری چون کره شمالی روبه‌رو شود و با آن مقابله کند. اگر کسی دارای شخصیتی بی‌ثبات، بی‌تجربه و ناکارآمد را در کاخ سفید داشته باشیم، با دشواری زیادی روبه‌رو خواهیم بود.

رئیس سابق سیا همچنین به این مساله اشاره کرد که ترامپ در توئیت‌هایش به‌جای واکنش به پوتین، درباره الک بالدوین، بازیگر هالیوودی به اظهار نظر می‌پردازد.

ولاديمير پوتین، رئيس‌جمهور روسيه گفته که سیستم‌های موشکی روسیه را ارتقا داده و مدعی شده که می‌تواند با این موشک‌ها، سیستم‌های دفاعی موشکی آمریکا را بلا استفاده کند.

کد خبر 399824

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha