همشهری آنلاین: کارگاه‌های آموزشی تحکیم بنیان خانواده از ابتدای سال جاری با استقبال بیش از ۳۵۰۰ نفر از بانوان در منطقه ۱۹ شهرداری تهران برگزار شد.

کارگاه های آموزشی تحکیم بنیان خانواده

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت بانوان، کارگاه تحکیم خانواده با عناوین نقش زنان در استحکام خانواده، فرزند پروری مهارت‌های پیش و بعد از ازدواج، کنترل و مهار خشم با اجرای 85 کارگاه آموزشی به منظور فعال‌سازی و احیای مجموعه شهربانو و سرای محلات برگزار شده است.

وی در تشریح سایر کارگاه‌های آموزشی که از سوی اداره امور بانوان این معاونت برگزار می شود افزود: کارگاه سبک زندگی اسلامی با موضوع اندیشیدن برای بهترین پوشش با ارائه سی دی و فلش کارت آموزشی حجاب و عفاف با اهدای شال و روسری و ... به صورت هدیه و جایزه با برگزاری 80 عنوان کارگاه برای بانوان شرکت کننده انجام می‌شود.

بهرامی با اشاره به اهمیت حمایت ازبانوان سرپرست خانواده و تلاش برای توانمند سازی این اقشار خاطر نشان کرد: در همین راستا کلاس‌های آموزشی ساخت زیور آلات، پرورش گل و گیاه، طراحی و تولید عروسک‌های پارچه‌ای و ... برگزار شده است.

معاون شهردار منطقه بیان کرد: با هدف ترویج حجاب و عفاف ایرانی اسلامی علاوه بر اجرای کارگاه های آموزشی 12 نمایشگاه مد و پوشش به صورت فصلی با معرفی کتب آموزشی و محصولات عفاف و حجاب، 30 مورد نمایشگاه پروانگی با استقبال بیش از هزار و 200 شهروند برگزار شده است.

به گفته وی اداره امور بانوان طی سال جاری در مراسم و مناسبت های گوناگون اجرای یک ویژه برنامه ازدواج آسان با دعوت از 60 زوج،2 ویژه برنامه یلدای سبز با حضور 600 نفر و برنامه هایی در هفته ملی کودک، روز جوان ، استقبال از مهر و ... داشته است.

کد خبر 399780

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha