همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه توان بالگردی نیاز به مراکز تخصصی دارد و ما توانستیم ۳ مرکز جدید را طی یک سال و نیم، کامل و عملیاتی کنیم.

محمد پاکپور

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور روز چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز آموزش‌های عالی هوانوردی، مرکز تحقیقات بالگردی و مرکز تعمیرات تخصصی بالگرد هوانیروز سپاه با بیان این مطلب افزود: با افتتاح این مجموعه‌ها ظرفیت مناسبی از لحاظ زیرساختی برای نیروی زمینی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه مناطق ماموریتی نیروی زمینی سپاه وسیع است، گفت:مدت زمان زیادی نیست که مجموعه مرکز هوانوردی افتتاح شده و حدود یک سال و نیم زمان برای این کار زمان صرف شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهارکرد: دو ماه است که کارهای عملیاتی این مراکز آغاز و دو دوره آموزش خلبانی نیز برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، مراکز تخصصی نیروی زمینی سپاه، صبح امروز - چهارشنبه - با حضور سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان افتتاح شد.

سایت مرکز آموزش هوانوردی، مرکز تعمیرات تخصصی بالگرد و مرکز تحقیقات بالگردی هوانیروز سپاه از جمله مهمترین مراکزی است که به همت معاونت مهندسی نیروی زمینی سپاه ساخته شده است.

 

کد خبر 399633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha