همشهری آنلاین: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه حریم خصوصی و حرمت افراد حفظ شود، گفت: در همه احوال تقوا را در پیش گیریم و اجازه نداریم هر حرفی را در قبال مخالفان بر زبان بیاوریم.

محمدرضا تویسرکانی

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در مراسمی در حسینیه ثارالله گرگان اظهار کرد: اینکه بخواهیم برای ضایع کردن دیگران دست به تخریب زده و وارد حریم خصوصی او شویم جایز نبوده و باید حرمت افراد حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در بسیج اضافه کرد: دفاع از حق دو حالت دارد که اولی با روشنگری تحقق می یابد و امری پسندیده و واجب است و دومی افشاگری؛ که کاری ناپسند بوده و متاسفانه بیشتر گرایش به افشاگری در جامعه مشهود است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در نمازجمعه سنوات قبل و یکی از نامه های معظم له اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب نیز ورود به حریم خصوصی را جایز نمی شمارند و همگان را به تقوا توصیه می کنند.

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: ملاک تبعیت از ولایت نه شغل، پوشش و نه حتی شعار؛ بلکه در عمل تحقق می یابد
وی با انتقاد از برخی از اظهارنظرها در خصوص رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری همه مسائل را روشن تبیین کرده و صریح و انقلابی مواضع خود را بیان می کنند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: ما باید اندیشه خود را از رهبری و ولایت بگیریم، اتکا به اندیشه ولی فقیه باعث می شود در گذرگاه های حساس گیج و سردرگم نشویم.

وی گریزی به مشکلات موجود در جامعه زد و گفت: گناه و بی تقوایی باعث بروز مشکلات متعددی در زندگی شخصی افراد می شود و ارتباط دادن آنها به طلسم و سحر نیز امر و سخنی گزاف است.

نماینده ولی فقیه در بسیج اضافه کرد: هرچه ارتباط ما با خدا بیشتر باشد، تعلق خاطر به خدمت خالصانه به مردم بیشتر می شود، اگر ارتباط ما ضعیف باشد باعث می شود که در برخورد با افراد جامعه دچار غرور شده و زندگی منفکی از سایر اقشار جامعه داشته باشیم.

به گزارش ایرنا این مراسم در هفتمین روز از خاکسپاری دو تن از شهدای گمنام در دانشگاه آزاد گرگان از سوی سپاه استان گلستان برگزار شد.

کد خبر 399535

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha