همشهری آنلاین: مسابقات شنای مسافت بلند قهرمانی کشور جام فجر پارسیان با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در شیراز به کار خود پایان داد.

Swimming

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، در این دوره از رقابت‌ها که به مدت سه روز و با حضور ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۳۳ تیم از ۱۳ استان کشور در مجموعه ورزشی انقلاب شیراز برگزار شد، تیم‌ها و نفرات برتر در رده سنی ۱۱ -۱۲ سال و ۱۳- ۱۴ سال مشخص شدند.

در رده سنی ۱۱- ۱۲ سال که با حضور شناگرانی از سراسر کشور و در ۱۵ رشته تیمی و انفرادی برگزار شد، تیم شهید شوشتری خراسان رضوی با ۳۵۸ امتیاز و تیم هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه نیز با ۳۵۸ امتیاز به صورت مشترک به عناوین قهرمانی دست یافتند و تیم اصفهان الف با ۲۹۱ امتیاز سوم شد. همچنین تیم‌های هیات شنای استان فارس با ۲۰۹ امتیاز و استان مرکزی با ۲۰۳ امتیاز عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند.

در رده سنی ۱۳- ۱۴ سال که در ۱۸ رشته تیمی و انفرادی برگزار شد، تیم اصفهان الف با ۴۸۲ امتیاز عنوان قهرمانی دست یافت، تیم بازرگانی مدنی زنجان با ۴۰۴ امتیاز دوم شد و تیم هیات شنای استان فارس با ۳۱۷ امتیاز به عنوان سوم دست یافت. تیم شهید شوشتری خراسان رضوی با ۲۷۵ امتیاز و تیم استان مرکزی با ۲۰۳ امتیاز به عناوین چهارم و پنجم دست یافتند.

در حاشیه این مسابقات دو رکورد جدید نیز به ثبت رسید. دانیال شفیعی، شناگر تیم هیات شناي رودهن موفق شد در رشته‌های ۵۰ متر کرال پشت و ۵۰ متر آزاد رده سنی ۱۱- ۱۲ سال با ثبت زمان جدید رکورد این دو ماده را بهبود بخشد.

  • رشته‌ ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۱۱-۱۲ سال

رکورد جدید: دانیال شفیعی با ثبت زمان ۰۰:۳۱٫۶۲

  • رشته‌ ۵۰ متر آزاد رده سنی ۱۱-۱۲ سال

رکورد جدید: دانیال شفیعی با ثبت زمان ۰۰:۲۷٫۰۹

 

کد خبر 399246

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha