شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت سامسونگ امسال گلکسی S۹ و S۹ پلاس را راهی بازار می‌کند.

یری

به دنبال استقبال زیاد مردم از گلکسی S8، سامسونگ قصد دارد تا با تغییرات جدی پرچم‌دار بعدی خود را راهی بازار کند. از این رو در این مطلب به برسی ویژگی‌های احتمالی Galaxy S9 می‌پردازیم.

  • صفحه نمایش

از نظر اندازه انتظار می‌رود که گلکسی S9 شبیه به S8 باشد. طبق اخبار موجود، Galaxy S9 دارای لبه‌های خمیده و صفحه نمایش دراز با کناره‌های گرد است همچنین در لبه‌های این گوشی از فلز استفاده شده و قسمت جلویی گوشی هم مانند آیفون از glass است.

  • دوربین

با توجه به جزئیات انتظار می‌رود Galaxy S9 از از یک دوربین پیشرفته بهره ببرد اما در مدل پلاس این گوشی از دو دوربین استفاده شده سیستم سخت ‌فزاری این دوربین برای اولین بار در نوت هشت به کار رفته است همچنین دوربین Galaxy S9 طوری بهبود یافته تا بتواند در نور کم هم عکس‌برداری خوبی داشته باشد.

  • اسپیکرها

انتظار داریم که سامسونگ ضبط ویدیو در حالت آهسته را بهبود بخشیده باشد به خاطر این که الان رقیب‌های این کمپانی از این ویژگی در گوشی‌های خود استفاده می‌کنند.

منابع به این نکته اشاره داشته اند که این گوشی پورت هدفون را حفظ کرده و Galaxy S9 را می توان تنها پرچم داری دانست که هنوز این قابلیت را دارد.

امنیت

بسیاری از اخبار حاکی بر آن است که Galaxy S9 سامسونگ تکنولوژی iris را بهینه کرده تا امنیت این گوشی بالا رود و از همه مهمتر این که باید منتظر ویژگی به نام DeX باشیم که این قابلیت اجاره می‌دهد تا گوشی تبدیل به یک لپ تاب قدرتمند شود.

منبع: theguardian

کد خبر 399134

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha