همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت که طرح انتقال گاز ایران به پاکستان کنار گذاشته نشده و این طرح در جای خود باقی بوده و ادامه می‌یابد.

محمد فیصل وزیر خارجه پاکستان

به گزارش ایرنا، 'محمد فیصل' درنشست خبری هفتگی خود با رسانه‌های خارجی وداخلی در محل ساختمان وزارت خارجه پاکستان، در خصوص طرح انتقال گاز ایران به پاکستان گفت که این طرح از سوی دولت ادامه می‌یابد.

وی هفته گذشته نیز در نشست خبری خود با رسانه‌ها با تاکید بر اجرای خط لوله گاز ایران به پاکستان به دلیل نیازهای رو به رشد انرژی در کشورش گفت:اسلام آباد در خصوص تکمیل خط لوله صلح در کنار ایران می‌ماند.

وی از ایران و پاکستان به عنوان دو کشور دوست و برادر یاد کرد و اظهار داشت: پاکستان در خصوص پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان - موسوم به خط لوله صلح - با ایران در ارتباط است.

با وجود اینکه پاکستان قرارداد واردات گاز از ایران از طریق احداث خط لوله صلح را امضا کرده و اکنون نزدیک به سه سال است که از ضرب‌الاجل تعیین شده در این قرارداد می‌گذرد، اسلام آباد تاکنون هیچ اقدامی در انجام تعهدات خود در قبال این قرارداد انجام نداده و هیچ گام عملی برای احداث خط لوله گاز در خاک خود برنداشته است.

کد خبر 399041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha