پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: براساس اعلام پلیس راهور ناجا در حال حاضر در ۱۴ استان کشور بارش باران و برف گزارش شده است.

جاده

به گزارش فارس، پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد استان آذربایجان غربی (محور تکاب-شاهین دژ)، ارتفاعات محور کرج-چالوس و استان مازندران (ارتفاعات هراز و کندوان) بارش برف گزارش شده است.

همچنین در استان های همدان، مرکزی،‌ کهگیلویه و بویراحمد، قزوین،‌ چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی (اکثر محورها)، استان هرمزگان (محورهای بستک-لنگه و بندرعباس حاجی آباد)،‌ استان اصفهان (محورهای میمه -اصفهان و موته-گلپایگان)، استان لرستان (محور خرم آباد -پل دختر)، استان فارس (محورهای شیراز-کازرون و نی ریز)، استان خوزستان (محورهای اندیمشک و مسجدسلیمان-شوشتر)، استان آذربایجان غربی (محورهای سردشت-مهاباد و ارومیه-مهاباد) و استان کرمان (محورهای بافت-کرمان,بافت-راور و رفسنجان-سرچشمه) بارش باران گزارش شده است.

این در حالی است که در استان اردبیل (ارتفاعات) و استان البرز محدوده هزارچم مه گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد.

کولاک و یخ زدگی پدیده چوی است که در استان آذربایجان غربی (محور تکاب-شاهین دژ) گزارش شده و ضرورت دارد رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

باتوجه به پنجشنبه و آخر هفته در باند شمالی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل کلاک تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

کد خبر 399018

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha