همشهری آنلاین: کاراته‌کاهای ایران در دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در امارات با مدال برنز تیم کاتای بانوان و مدال نقره علی فداکار، در مجموع به یک مدال نقره و ۵ مدال برنز دست یافتند.

Ali Fadakar

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، دومين مرحله ليگ جهاني كاراته وان در دوبي امارات با حضور 726 كاراته‌كا از 75 كشور پيگيري شد.

در روز پاياني اين مسباقات كاتاي تيمي بانوان ايران با تركيب افشار، موقرنيا و عزيزي پس از شكست 5 بر صفر مقابل نماينده كشور ميزبان به مقام سوم دست يافت.

همچنين علي فداكار، كاراته‌كاي وزن منهاي 84 كيلوگرم كشورمان در فينال مقابل احمد المساري مصري 5 بر يك شكست خورد و به مدال نقره اين وزن رسيد. او ابتدا سارمن سيناني از كانادا را 3 بر صفر شكست داد، در دور بعد پناه عبداله عليف از آذربايجان را 4 بر يك پشت سر گذاشت و حريف بعدي‌اش ميگوئل آمانگوس از آرژانتين بود كه متحمل شكست 7 بر 3 برابر فداكار شد.

وي در چهارمين پيكار موفق شد ايوانكويچ از كرواسي را شكست دهد. تابلوي نتايج عدد 2 بر 2 را نشان مي‌داد كه با توجه به قانون سنشو (كسب اولين امتياز) فدراكار برنده پيكار معرفي شد. در نيمه نهايي علي فداكار موفق شد والري چوبتار، دارنده مدال برنز جهان از اوكراين را 7 بر 2 شكست دهد.

بدين ترتيب تيم كشورمان در مجموع يك مدال نقره توسط علي فداكار و پنج مدال برنز توسط تيم كاتاي بانوان (افشار، موقرنيا، عزيزي)، ابوالفضل شهرجردي، اميررضا ميرزايي، علي‌اصغر آسيابري و حميده عباسعلي به دست آورد.

لازم به ذكر است، ذبيح‌اله پورشيب و سجاد گنج‌زاده، دو كاراته‌كاي طلايي كشورمان در اولين مرحله ليگ جهاني كاراته وان، و امير مهدي‌زاده قهرمان جهان، سه غايب كشورمان در اين دوره از رقابت‌ها بودند.

کد خبر 398755

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha