همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون محیط زیست و نماینده مردم اردکان درگذشت جمعی از هموطنان کشور و متخصصان محیط زیست در پی سانحه هوایی مسیر تهران-یاسوج را تسلیت گفت.

تابش درگذشت متخصصان محیط زیست در حادثه هوایی را تسلیت گفت

به گزارش مهر، محمدرضا تابش رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردکان درگذشت جمعی از هموطنان کشور و متخصصان محیط زیست در پی سانحه هوایی مسیر تهران-یاسوج را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

حادثه تاسف‌بار سقوط هواپیما در مسیر یاسوج که منجر به جان باختن ده‌ها تن از سرنشینان و کادر هدایت کننده هواپیما شد و جمعی از استادان دانشگاه، متخصصان متعهد و از خودگذشته محیط زیست و منابع طبیعی که در روزهای اخیر با حضور در مجلس شورای اسلامی از تلاشگران این عرصه و فعالیت‌های آنها مستندا دفاع کردند را به کام مرگ کشید، مو جب تاسف و تاثر فراوان شد.

این ضایعه را به خانواده‌های داغدار و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات جان باختگان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم و ضمن تاکید بر رسیدگی عاجل به این حادثه و اطلاع‌رسانی به افکار عمومی، برای چندمین بار عرض می‌نمایم: فرسودگی ساختارها و ناتوانی در جلوگیری و مهار حوادث و بحران‌ها به علل مختلف، که اخیرا اثر آن ملموس‌تر است ناکارآمدی حاکمیت را در اذهان تداعی می‌کند و بی‌اعتمادی مردم را تشدید خواهد نمود و آثار سوئی در پی خواهد داشت.

امید آن که هر سه قوه، آستین همت بالا زنند و در سایه تعامل و هماهنگی با یکدیگر و رصد کردن مشکلات و انتظارات مردم، راهکارهای عملی برای فائق آمدن بر آنها ارائه دهند و با جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث و اتفاقات مشابه، روح امید را در مردم زنده نگاه دارند.

روح درگذشتگان این سانحه هوایی غریق رحمت الهی باد.

محمدرضا تابش
رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

کد خبر 398744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha