همشهری آنلاین: بری لارسن به کمک کسانی شتافت که دوست دارند «پلنگ سیاه» را در سینما ببینند اما توان خریدن بلیت ندارند.

بری لارسن

بری لارسن که در ایران بیشتر با فیلم سینمایی «اتاق» شناخته می‌شود، در یک حرکت خیرخواهانه به کمک کسانی شتافت که دوست دارند «پلنگ سیاه» را در سینما ببینند اما توان خریدن بلیت ندارند.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينديپندنت، ستاره 28 ساله آمریکایی همزمان با اکران فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» در توییتر خود از مردم و طرفدارانش پرسید آیا کسی را می‌شناسند که بخواهد این فیلم را ببیند اما پول خریدن بلیت نداشته باشد. این پرسش با پاسخ‌های فراوان از گوشه و کنار دنیا مواجه شد؛ از جمله پدر و مادری در نيويورك که همراه فرزندشان توانستند با بلیت‌های اهدایی لارسن به سینما بروند و «پلنگ سیاه» را تماشا کنند.

اندونزی، آرژانتین و کانادا کشورهایی بودند که سینمادوستان آنها با ستاره برنده اسکار و گلدن گلوب ارتباط برقرار کردند. ضمن اینکه لارسن علاوه بر خریدن بلیت برای دوستداران سینما، از تبلیغ برای کمک به بیماران MS هم غفلت نکرد تا همزمان در دو جبهه فعالیت خیرخواهانه و انساندوستانه کرده باشد.

از حدود یک ماه پیش از آغاز اکران «پلنگ سیاه»، پویشی در فضای مجازی راه افتاد تا به دوستداران این فیلم ابرقهرمانی برای خریدن بلیت کمک کند. به لطف حضور مداوم ستاره 28 ساله در توییتر، این پویش همچنان ادامه دارد و بیراه نیست اگر بگوییم لارسن از خوب‌های امروز هالیوود است.

کد خبر 398592

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha