همشهری آنلاین: همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س )، پیکرهای مطهر ۹ رزمنده شجاع، دلیر مرد و گمنام دفاع مقدس روز جمعه بر دوش مردم انقلابی ، ولایتمدار و شهید پرور استان البرز در کرج تشییع شد.

شهید

به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته کلانشهر کرج با عطر شهادت رادمردانی عجین شد که برای دفاع از دین و سرزمین در دل سیاهی شب و زیر آماج گلوله های آتشین قدرت های بزرگ شرق و غرب به سپاه دشمن یورش بردند تا ایران و ایرانی جاودان بماند.

امروز البرز در حزن و اندوه 9 رز منده دلیر و شجاعی بود که حتی برای دفاع از دین ، ارزش ها و سرزمین پاکان از خود نام ونشانی برجای نگذاشته بودند و درواقع فرزندان کل امت شدند.

امروز نماز جمعه کرج با سیل گریه های امت حزب الله در سوگ فرزندان بی نام ونشان روح الله همراه شد و قامت های تکیده شده شیرمردان دفاع مقدس ، در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س ) ، عاشورای دیگری به وجود آورد.

البرز این روزها میزبان شهدای گرانقدری است که هیچ مطالبه دنیایی نداشتند وهرآنچه که داشتند برای تمام ارزش های الهی دادند و بی نام و نشان و بی ادعا به آسمان ها رفتند تا در آشیانه جانان آرام بگیرند.

انبوه جمعیت نمازگزاران و دیگر اقشار مردم شهید پرور کرج روز جمعه پیکر های پاک و مطهر 9 شهید گمنام دفاع مقدس را از مصلی نماز جمعه تا میدان توحید این شهر تشییع کردند.

در مراسم تشییع این شهدای تازه تفحص شده، هزاران تن از قشرهای مردم و مسئولان آمدند تا مقدم لاله های خونین دفاع مقدس را گرامی بدارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سخنران مراسم تشییع شهدای گمنام در کرج بود که گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع این عزیزان نشانه حاکمیت فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در جامعه است.

سرهنگ حمید رضا گرامی گفت: پیکرهای 2 تن از این شهدا درشهر تنکمان ، 2 شهید در بخش دوز عنبر شهر کوهسار، یک شهید در پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین دشت فردیس، 2 شهید در شهرک وحدت و 2 شهید در سهرابیه کرج به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم وداع با این شهدای والامقام در مناطقی از استان البرز در روزهای آینده ادامه دارد.

کد خبر 398426

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha