همشهری‌آنلاین: معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران از جابه‌جایی ردیف‌های بودجه توسط اعضای شورای شهر در جلسه چهارشنبه ۲۵ بهمن انتقاد کرد و گفت: جابه‌جایی ردیف‌ها امکان حرکت درست به شهرداری را نمی‌دهد.

 حجت میرزایی، معاون برنامه‌ريزي شهردار تهران صبح امروز در جلسه فوق‌العاده شورای شهر تهران که برای بررسی ردیف‌های بودجه شش حوزه ماموریتی شهرداری تشکیل شد، گفت: من به جابه‌جایی‌ها نقد دارم چون مانند اين است كه بودجه‌ریزی مجدد انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا ،ميرزايي با بیان این‌که ما دیروز و به یک دفعه بودجه را تقدیم نکردیم که این گونه به هم می‌ریزد، گفت: ما چند هفته پیش بودجه را به شورا تقدیم کردیم و مرتبا نیز به شورا رفت و آمد داشتیم اما به یک‌باره ردیف‌ها به هم می‌ریزد و باید بگویم که منطق بودجه‌ریزی شهرداری را به رسمیت نمی‌شناسید، این در حالی است که برای همه ردیف‌ها ساعت‌ها کار کارشناسی شده و محاسبه دقیقی برای تعیین بودجه پروژه‌ها بر اساس حجم و ... در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار تهران با بیان این‌که سالاری عنوان کرده مطالعات طرح تفضیلی باید با همکاری نهاد باشد، گفت: اصلا نهادی در کار نیست و مگر می‌شود ردیف‌های بودجه را منوط به جایی کرد که اصلا وجود ندارد و جابه‌جایی ردیف‌ها امکان حرکت درست به شهرداری را نمی‌دهد.

کد خبر 398286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha