همشهری آنلاین: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته دختران برای کسب سهمیه حضور در مسابقات آسیایی و المپیک بوینس آیرس در رده سنی جوانان برگزار شد.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، پيكارهای انتخابی تیم ملی کاراته جوانان دختران روز سه‌شنبه 24 بهمن ماه در سالن آزادی سنندج برگزار شد و نفرات برتر مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک بوینس آیرس مشخص شدند.

  • نفرات برتر مسابقات گزینشی رقابت‌های قهرمانی آسیا:

در کاتای انفرادی، آرزو لونجی از مازندران عنوان نخست را به دست آورد، محدثه والازاده از تهران دوم شد و شایسته اصغرپور از تهران و زهرا مددپور از تهران سوم مشترک شدند. در این بخش ۳۳ کاتارو حضور داشتند.

وزن 48- کیلوگرم، حنانه عابديان از مازندران مقام نخست را به خود اختصاص داد، هستي سپهوند از لرستان در جاي دوم قرار گرفت و يگانه رشيدي از كرمانشاه و زهرا مرادي از اردبيل سوم مشترك شدند. در این وزن 36 کاراته‌کا به روي تاتامي رفتند.

وزن 53- کیلوگرم، الهه عطايي از گيلان اول شد، سارا قاسم‌نژاد از مازندران در رده دوم ايستاد و رويا سليم‌زاده از اصفهان و زهرا بنیاني از فارس سوم مشترك شدند. در این وزن 37 کاراته‌کا شركت داشتند.

وزن 59- کیلوگرم، مهديس دوستي‌زاده از لرستان قهرمان شد، صديقه صادقي از مازندران عنوان دومي را كسب كرد و مائده بردبار از فارس و نسيم خيراله‌پور از مازندران رده سوم مشترك را در اختيار گرفتند. در این وزن 53 کاراته‌کا با هم به مبارزه پرداختند.

در وزن ۵۹ + کیلوگرم، نگین یزدگردی از کرمانشاه اول شد، سحر صالحی از مازندران در مکان دوم قرار گرفت و ساحل الیاسی از لرستان و عاطفه بیرانوند از لرستان سوم مشترک شدند. در این وزن ۴۵ کاراته‌کا حضور داشتند.

  • نتایج مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس:

وزن ۴۸- کیلوگرم، تارا محمدی از کردستان اول شد، یگانه رشیدی از کرمانشاه در رده دوم قرار گرفت و هستی سپهوند از لرستان و زهرا کریمی از فارس در مکان سوم ایستادند. برای این وزن ۲۸ کاراته‌کا ثبت نام کردند.

وزن ۵۳- کیلوگرم، تینا نصیری از تهران در مکان نخست قرار گرفت، فاطمه خنکدار از مازندران دوم شد و زهرا بنیانی از فارس و مهدیه عباسی از گیلان سوم شدند. در این وزن ۳۴ کاراته‌کا شرکت داشتند.

وزن ۵۹- کیلوگرم، مائده بردبار از فارس اول شد، مهدیه طوسی از البرز در رده دوم ایستاد و آتنا پهلوان‌زاده از گیلان و زهرا جلیلی از گیلان سوم شدند. در این وزن 28 نفر حضور داشتند.

وزن 59+ کیلوگرم، حدیثه طالبی از اصفهان در مکان نخست ایستاد، شادی رفی‌پور از خوزستان در رده دوم قرار گرفت و سوگند شاهیوند از کرمانشاه و عاطفه بیرانوند از لرستان در رده سوم مشترک قرار گرفتند. در این وزن 37 کاراته‌کا شرکت داشتند.

 

کد خبر 398283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha