همشهری آنلاین: سخنگوی دولت خبرنگاران رسانه‌ها خواست تا از اقدامات دولت دوازدهم در بخش های ارز، احزاب ، پرداخت عوارض برای انرژی های تجدیدپذیر و ارائه تسهیلات به زلزله زدگان استان کرمانشاه گزارش های خبری تهیه کنند.

نوبخت

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت درنشست خبری خود در چهار بخش ارز ، احزاب ، پرداخت عوارض برای انرژی‌های تجدیدپذیر و ارائه تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه به خبرنگاران سوال کننده خواست تا گزارش‌های خبری خود را برای هفته آینده ارائه کنند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که خواستار تشریح نگاه و اقدام دولت درمورد احزاب بود، گفت: شما تا هفته آینده گزارش خبری از اقداماتی که دولت تدبیر و امید در خصوص راه اندازی احزاب و تعداد مجوزهای صادر شده انجام داده است، تهیه کنید.

همچنین سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که جویای دلایل ایجاد مشکلات در نوسانات ارزی بود از وی خواست تا درخصوص وضعیت صادرات و واردات در کشور و اقدامات بانک مرکزی نسبت به بازار ارز گزارشی تهیه کند.

نوبخت زمانی که خبرنگاری سوال کرد مقرر بود عوارض ناشی از افزایش قیمت برق در انرژی‌های تجدید پذیر سرمایه گذاری شود که به نظر می‌رسد چنین اتفاقی نیفتاده است نیز از همکاران خود در بخش روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه خواست تا گزارشی از این موضوع تهیه و در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که خواستار تشریح وضعیت ارائه تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه شد پس از ارائه توضیحات از وی خواست تا در این زمینه گزارشی تهیه و هفته آینده به وی ارائه کند.

سخنگوی دولت با تشریح این ماموریت‌ها خطاب به خبرنگاران گفت که این نشست تنها یک نشست خبری نیست بلکه ارتباط همکاری با رسانه‌ها است.

کد خبر 398237

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha