همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: با توجه به اخطاریه‌های هواشناسی مبنی بر استمرار بارش باران، برف و وزش باد در برخی از استان های کشور، شهروندان لازم است توصیه های هواشناسی را جدی بگیرند و حتما اصول ایمنی را رعایت کنند.

سفر زمستانی

بهنام سعیدی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در استان‌های برف گیر وجود ندارد و عبور و مرور در حال انجام است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از شهروندان خواست تا درصورت سفر ضروری به استان‌های برف‌گیر حتما به زنجیر چرخ و سوخت کافی مجهز باشند؛ همچنین البسه گرم و مواد خوراکی بهمراه داشته باشند و در رانندگی احتیاط کنند.

وی درباره بارش باران و برف در استان تهران نیز افزود: طبق گزارشات رسیده از سازمان هوشناسی، بارش برف و باران تا فردا (چهارشنبه 25 بهمن) در ارتفاعات قزوین، البرز و تهران استمرار خواهد داشت ولازم است شهروندان اصول ایمنی را رعایت کنند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران یادآور افزود: طبق اخطاریه های هواشناسی علاوه بر بارش باران و برف، امروز شاهد وزش باد شدید در خلیج فارس جنوبی، مرکزی و غربی خواهیم بود. سواحل بوشهرو خوزستان مواج و طوفانی خواهد بود و حداکثر طول ارتفاع موج به 2 تا سه متر خواهد رسید.

طبق اعلام هواشناسی، با ورود سامانه بارشی به کشور؛ بارش نزولات جوی باران وبرف از روزگذشته (دوشنبه) درکشور آغاز شده است و تا فردا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 398207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha