همشهری آنلاین: پنجمین دوره رقابت‌های ایت بال تیمی و انفرادی زیر ۱۸ سال کشور به میزباتی استان خوزستان و معرفی برترین‌ها برگزار شد.

۸ Ball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، اين مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر 19 تا 22 بهمن ماه به میزبانی آبادان برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها از استان‌های خوزستان، فارس، خراسان، بوشهر، چهار محال و بختیاری و اصفهان در بخش تیمی 26 تیم و در بخش انفرادی 57 نشرکت‌کننده حضور داشتند.

تیم‌های منتخب خوزستان و آبادان الف پس از غلبه بر حریفانشان، در بازی فینال به قضاوت خانم الهام عباسی به رقابت پرداختند که منتخب خوزستان (امیرحسن فدعمی، محمد موسوی) موفق شد عنوان قهرمانی این دوره را به خود اختصاص دهد، تیم آبادان الف (فروهل زاهدانی، امیرحسین دریس‌زاده، نیما مهدی‌زاده) مقام دوم و تیم‌های خراسان (1) (علی بیوه‌گانی، امیرحسین مرتضی‌زاده) و نقش رجب فارس (علی‌اصغر اسلامی، پارسا نامجو) مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش انفرادی نیز فروهل زاهدانی از خوزستان و مهدی مقدس از بوشهر با هم به رقابت پرداختند. مهدی مقدس از بوشهر مقام اول، فروهل زاهدانی از خوزستان مقام دوم و ایلیا هندی از بوشهر مقام سوم را به دست آوردند.

لازم به ذکر است شاهین سبزی 12 ساله از خوزستان (اندیمشک) به عنوان پدیده این دوره از مسابقات و سهند مشکل‌گشا از فارس به عنوان بازیکن اخلاق شناخته شدند.

 

کد خبر 398182

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha