دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فریبا متخصص بازیگر رادیو و تلویزیون گفت که این روزها درگیر بازی در سریال «دستت را به من بده» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور است.

رادیو

به گزارش مهر؛ فریبا متخصص بازیگر تئاتر، رادیو و تلویزیون درباره فعالیت این روزهای خود گفت: چند وقت بود که سریال بازی نمی‌کردم و اکنون بعد از چند سال درگیر بازی در یک سریال با نام «دستت را به من بده» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور هستم.

وی درباره همکاری در این سریال اظهار کرد: «دستت را به من بده» یک ملودرام اجتماعی خانوادگی است و مسایلی که در آن مطرح می شود نیاز خانواده هاست. این سریال متن خوبی دارد و با کارگردانی محمدمهدی عسگرپور به خوبی هم پیش می‌رود.  

بازیگر «شهرزاد» درباره نمایش‌های رادیویی که این روزها در رادیو نمایش در حال تولید و بازی در آنهاست، اظهار کرد: کار در رادیو خوب است البته کمی کیفیت کارها و نمایشنامه‌ها پایین آمده است اما همچنان ادامه می‌دهیم. من کارمند رسمی رادیو بودم و اول مهر امسال بازنشسته شدم ولی همچنان در رادیو کار می‌کنم چراکه فعالیت در رادیو را با هیچ جای دیگر نمی‌توان مقایسه کرد.

متخصص اضافه کرد: نمی‌توان رادیو را ترک کرد چراکه رادیو بخشی از وجود ماست. من از نظر دلی تئاتر را خیلی دوست دارم به دلیل اینکه ارتباط مستقیم با مخاطب دارید اما رادیو یک صنعت و تکنیک است که با هنرهای دیگر قابل مقایسه نیست. فکر می‌کنم بچه‌هایی که در رادیو کار می‌کنند خیلی توانمند هستند که یک نمایش هفت قسمتی را در ۲ روز به تولید می‌رسانند.

این بازیگر نمایش‌های رادیویی اظهار کرد: خیلی از بازیگران تئاتر و سینما به رادیو آمده اند ولی خودشان اعتراف کردند که رادیو کار آنها نیست، ممکن است بهترین بازیگر سینما را بیاورید ولی نتواند پشت میکروفن رادیو کار کند و احساس خود را از طریق صدا به مخاطب برساند.

وی در پایان گفت: ویژگی رادیو این است که باید با صدایتان همه احساس و بازی خود را منتقل کنید و کسی که میکروفن و دوری و نزدیکی آن را نمی‌شناسد نمی تواند این کار را انجام دهد.

کد خبر 398117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha