همشهری آنلاین: با بهره برداری از خانه شهیدان نیکوبین اولین خانه شهید در این منطقه فعالیت های فرهنگی خود را از سر گرفت.

فعالیت‌های فرهنگی اولین خانه شهید منطقه ۱۹ آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، بهرام خان نخجوانی مسئول امور ایثارگران منطقه با اعلام این خبر گفت: با پایان ساخت و تجهیز خانه شهیدان نیکوبین فعالیت‌های فرهنگی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و گذشت در بین نسل جوان آغاز شد.

وی ادامه داد: خانه شهیدان نیکوبین با حال هوای ایثار و شهادت طراحی شده است و به عنوان تنها خانه شهید منطقه هم اکنون فعالیت های فرهنگی در راستای ایثار و شهادت در آن اجرا و همانند موزه آثار شهدا از جمله فیلم ، عکس و خاطره دست نوشته و ... در این مکان جمع آوری می شود.

نخجوانی با اشاره به مشارکت خانواده های شهدا در تجهیز این خانه افزود: خانواده های شهدا می‌توانند در صورت تمایل به مشارکت در تجهیز این خانه شهید لوازم شخصی،کتاب، عکس، فیلم، وصیت نامه و هر چیزی که متعلق به فرزند شهیدشان است را در اختیار مسئولان امور ایثارگران شهرداری جهت قرار دادن در این خانه تحویل دهند.

مسئول امور ایثارگران شهرداری منطقه با اشاره به شروع فعالیت های فرهنگی در خانه شهیدان نیکوبین اظها ر داشت: اهالی بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می توانند برای بهره مندی از فعالبت‌های خانه شهیدان نیکوبین به محله شریعتی شمالی، خیابان شهید زلفی، بلوار نیکوبین، خانه شهیدان نیکوبین مراجعه کنند.

به گفته وی تعداد 892 ایثارگر و تعداد 541 شهید از محلات این منطقه در راه پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و در مبارزه حق علیه باطل جانفشانی کرده اند.

کد خبر 398026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha