یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش درمانی و محیطی «گُسل» با بازی تماشاگران اواخر بهمن‌ماه ۹۶ اجرا می‌شود.

نمایش

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، تئاتر درمانی_آپارتمانی «گُسل» با نویسندگی سیدحسن حسینی_ سعید میرزایی و هانیه وزیرپناه و کارگردانی مشترک سیدحسن حسینی و سعید میرزایی اواخر بهمن‌ماه ۹۶ در موسسه اریکه سمر اجرا می‌شود.«گُسل» داستان نمایش زندگی پسری به نام (بُوی بُوی) است که از زمان تولد تا مراحل رشد اجتماعی‌اش در جامعه روایت می‌شود. در این نمایش موقعیت‌های مختلفی نشان داده می‌شود که (بُوی بُوی) در خانواده و جامعه دچار بحران هویت شده است. 

تحلیل اطلاعات  و داده‌های حوزه روانشناسی تئاتر درمانی «گُسل» بر عهده موسسه روانشناسی مسیر است. از ویژگی‌های نمایش «گُسل» می‌توان به ظرفیت محدود تماشاگر اشاره کرد که در هر اجرا فقط ۵ مخاطب می‌توانند اثر را ببینند و خود بازیگر این نمایش خواهند شد مخاطبانی که با حضورشان موقعیت‌های نمایش را خلق می‌کنند.

نمایش «گُسل» یک وضعیت دراماتیک است که مخاطبین با چالش‌هایی که در نمایش وجود دارد، درگیر موقعیت‌ها می‌شوند. مکان اجرایی نمایش در یک آپارتمان اتفاق می‌افتد. اما جهان اثر در این آپارتمان به شکلی طراحی شده است که نمادی از درونیات شخصیت اصلی نمایش می‌باشد. 

رسول صوری، پگاه پورجهانی، پریا ابراهیمی، پوریا سعیدیان، سبحان بابائی، مرضیه موسوی، الهام شیخ علیزاده، نیلوفر محمدی، امیررضا کوشانی، احمد ابراهیم‌وند، علی ناصری، علیرضا اسفندیار، علیرضا سلطان‌علی، ارغوان طاهری‌فرد بازیگران ثابت «گُسل» هستند.

سایر عوامل این اثر نمایشی؛ هانیه وزیر پناه مشاوره روانشناسی، ارم هوربد تهیه کننده، امیر رضا هرمزی مدیر اجرایی، رسول صوری و پگاه پورجهانی دستیار کارگردان،  پریا ابراهیمی منشی صحنه، سبحان بابائی مدیر صحنه، سعید میرزایی طراح پوستر و ساخت تیزر، علی‌اکبر مجدراد روابط‌عمومی هستند.

نمایش درمانی-آپارتمانی «گُسل» در روزهای ۲۵ الی ۲۷ بهمن‌ماه  ۱۳۹۶ از ساعت ۲۰ به مدت ۶۰دقیقه در موسسه اریکه سمر به نشانی پاسداران_ دروس خیابان فکوریان خیابان اسلامیه شرقی بن‌بست حبیبی پلاک ۴ به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان به حضور در این نمایش درمانی و آپارتمانی جهت اخذ اطلاعات لازم برای حضور و تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند و یا با شماره 09105930029 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 397993

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha