همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تیر خلاص به آرزوهای دشمن است.

حسین سلامی

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی روز یکشنبه در آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: ملت ایران دارای دید و بصیرت وسیعی نسبت به وضعیت موجود هستند.

وی با بیان اینکه امروز ما در فراز یک نبرد بزرگ با قدرت های استکباری هستیم، تصریح کرد: در این نبرد نقش مردم تعیین کننده ترین عنصر پیروزی ما است. بنابراین حضور مردم در 22 بهمن امسال به دلیل خطیر بودن موقعیت که توانسته ایم از مدار اراده قدرت های بزرگ عبور کنیم تا امروز به قدرتی بزرگ تبدیل شویم، تعیین کننده خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: از ملت شریف و مقتدر و مومن و آگاه ایران اسلامی که همواره نقش کننده ای در پیروزی ها درخشان، نظام و کشورما در برابر دشمنان داشتنند، دعوت می کنیم با حضور سهمگین و دشمن شکنشان، تیر خلاص را به آرزوهای آنها بزنند و رویاهای باطل دشمنان را زیر گام ها خود در خیابان های شهرها دفن کنند.

وی درباره اهمیت حضور مردم نسبت به سال های گذشته افزود: به دلیل اینکه دشمنان ما همه ظرفیت های ممکن خود را برای اعمال فشار روی ملت ایران و در حقیقت برای شکست دادن آرمان های بزرگ این ملت به صحنه آوردند، لازم است ملت ایران نیز مانند همیشه آن غیرت اسلامی و دینی خود را نمایان کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردم خواست با حضور آیین پیروزی انقلاب اسلامی که شکوه یک انقلاب و عظمت یک ملت را نشان می دهد، تیر خلاص را به نقطه مرکزی آرزوهای دشمن شلیک کنند.

کد خبر 397986

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha