همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۹ بر اجرای اقدامات کم هزینه و پر بازده در طرح استقبال از بهار ۹۷ تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، شهنام جوادیان با بیان اینکه رویکرد جدید مدیریت شهری در طرح استقبال از نوروز سال 97 مبتنی بر اجرای فعالیت های کوچک اما اثر بخش استوار است یادآور شد : پرهیز از فعالیت های کلی ، حجیم و پر هزینه عمرانی و همچنین تلاش برای ترمیم خرابی ها و چاله های ایجاد شده در سطح معابر از جمله مواردی است که در برنامه ریزی ها و اقدامات اجرایی طرح استقبال از نوروز قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا با هماهنگی‌های صورت گرفته با نمایندگان این حوزه در نواحی پنجگانه اقدام به احصاء خرابی در معابر، پیاده روها و جداول شده است تا براساس نیاز واقعی برنامه ریزی و اقدام شود.

جوادیان با اشاره به استفاده از ابزار و ادوات مکانیزه در این طرح افزود: در این خصوص یک دستگاه فلاسک آسفالت با قابلیت حمل و پخش در فصول سرد سال با حفظ دمای مورد نیاز لکه گیری و دستگاه بلوپچر برای مرمت و لکه گیری آسفالت در معابر پرتردد در سطح محدود و گسترده را ترمیم می‌کند.

معاون شهردار منطقه با بیان آنکه هدف از اقدامات عمرانی، مرمت و بهسازی المان های شهری کسب رضایت شهروندان است افزود: فعالیت‌های عمرانی طرح استقبال از بهار از 15 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

این مسئول لکه گیری آسفالت و مرمت نوارهای حفاری، همسطح سازی دریچه‌ها، مرمت پیاده روها و رفع معارضات موجود در این مسیرها و همچنین مرمت جداول و انهار را از اقدامات پیش‌بینی شده برای طرح استقبال از نوروز سال 97 برشمرد.

به گفته وی تداوم اجرای پروژه‌های ابنیه شامل 4 مسجد و یک سرای محله ادامه دارد و تلاش می‌شود ساخت مساجد تا مرحله اقامه نماز برای شهروندان پیش رود و سرای محله اسماعیل آباد نیز از مرحله اسکلت کاری خارج شده و در مرحله آجرکاری قرار دارد.

کد خبر 397956

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha