یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: دونالد ترامپ سال‌ها پیش از رسیدن به مقام ریاست جمهوری آمریکا یک ادعا کرده بود:

ملانیا ترامپ

برای خریدن حلقه ازدواج ملانیا کراوس یک میلیون دلار تخفیف گرفته است.

اما او دروغ گفته بود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فوربس، لارنس گراف که رئیس میلیاردر شرکت گراف دایموندز است، 13 سال پس از فروختن حلقه 10 قیراطی به رئیس جمهوری آینده ایالات متحده اعلام کرد هیچ تخفیفی بابت این قطعه الماس درخشان به ترامپ نداده تا به این ترتیب یکی دیگر از ادعاهای مستاجر کاخ سفید توزرد از آب دربیاید. ترامپ سال 2005 به نیویورک تایمز گفته بود آن حلقه را با یک میلیون دلار تخفیف از گراف دایموندز برای ملانیا خریده و کیست که از تخفیف گرفتن بدش بیاید!

آقای گراف این روزها در خانه اشرافی خود در گشتاد سوئیس زندگی می‌کند اما در ایمیلی که از این روستای آلمانی‌زبان در جنوب غربی سوئیس فرستاده، ادعای ترامپ را تکذیب و اعلام کرده است اتفاقا رئیس جمهوری امروز آمریکا در آن زمان مردی دست و دلباز بوده است؛ از همان تاجرهایی که همه دوست دارند با آنها تجارت کنند.

در گزارشی که سال 2005 از فروخته شدن این حلقه ازدواج الماس‌نشان به قیمت یک و نیم میلیون دلار در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد، از قول ترامپ چنین آمده بود: «فقط یک احمق می‌تواند بگوید نه متشکرم، من می‌خواهم برای خریدن این حلقه یک میلیون دلار پول بیشتر بدهم.»

نکته جالب اینکه منابع آگاه معتقدند ترامپ تمام یک و نیم میلیون دلار را بدون درنگ و همان لحظه به مدیران گراف دایموندز تقدیم کرد. او برای دهمین سال ازدواج خود با ملانیا یک حلقه دیگر از گراف خرید.

بانوی اول آمریکا این روزها برای دست کردن یک حلقه 25 قیراطی به ارزش سه میلیون دلار در مراسم رسمی کاخ سفید به شدت تحت فشار است. هنوز کاخ سفید و دفتر ملانیا به این گزارش‌ها واکنش نشان نداده‌اند.

کد خبر 397942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha