همشهری آنلاین: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جوانان برای گزینش نفرات اعزامی به پیکارهای کسب سهمیه المپیک بوینس آیرس و رقابت‌های آسیایی در سنندج برگزار شد.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، مسابقات جوانان در بخش کومیته انفرادی در سالن آزادی سنندج برگزار شد و نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک بوینوس آیرس و رقابت‌های آسیایی در دو رقابت جداگانه مشخص شدند.

  • نفرات برتر سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس:

در وزن ۵۵- کیلوگرم، مرتضی نعمتی از قم بر سکوی اول ایستاد، محمدمهدی خوشنواز از مرکزی در جای دوم قرار گرفت، علیرضا زند از مرکزی و حسن دولی‌خانی از قم سوم مشترک شدند.

برای این وزن ۴۹ نفر نام‌نویسی کردند.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، مهرداد مستحسن از گیلان مقام نخست را کسب کرد، امیرحسین ضابطی از گیلان دوم شد، مهدی پاشاپور از قم و علیرضا فرجی از مازندران سوم مشترک شدند.

در این وزن ۴۵ کاراته‌کا شرکت داشتند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهرزاد امراه زاده از البرز اول شد، مهرشاد فاطمی‌زاده از ایلام در مکان دوم ایستاد، علیرضا رضایتی از فارس و سیدسجاد میرشریفی از اصفهان سوم مشترک شدند.

در این وزن ۳۶ کاراته کا حضور داشتند.

در وزن ۷۶- کیلوگرم، امیررضا خوش‌رفتار از مازندران اول شد، امیرحسین فرهادیان از تهران در مکان دوم قرار گرفت، ایمان برزعلی از گلستان و حسین مهدی‌پور از مازندران سوم شدند.

برای این وزن ۳۱ کاراته‌کا ثبت‌نام کردند.

در وزن ۷۶+ کیلوگرم، محمدسینا عبدالحسینی از قم اول شد، کمیل فیضی از مازندران در مکان دوم ایستاد، نیما مرادی از اصفهان و محمدرضا کاظمی پور از قزوین سوم شدند.

در این وزن ۲۱ کاراته‌کا حضور داشتند.

  • جدول رده‌بندی مدالی مسابقات گزینشی سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس:


۱- قم با ۲ طلا و ۲ برنز
۲- مازندران با ۱ طلا ۱ نقره و ۲ برنز
۳- گیلان با ۱ طلا و ۱ نقره
۴- البرز با ۱ طلا
۵- مرکزی با ۱ نقره و ۱ برنز
۶- تهران و ایلام هر کدام با ۱ نقره
۷- اصفهان با ۲ برنز
۸- فارس، قزوین و گلستان هر کدام با ۱ برنز

این مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر و یادواره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

  • نتایج مسابقات گزینشی رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸:

در وزن ۵۵- کیلوگرم، علیرضا حیدری از مرکزی مقام نخست را به دست آورد، امیرحسین حیدری از زنجان دوم شد، مهرتاش ظهرپور از البرز و حسین اصغری از مازندران در جای سوم مشترک ایستادند.

برای این وزن ۵۷ کاراته‌کا نام‌نویسی کردند.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، امیرحسین خلیفه از البرز اول شد، مهدی کیانی از آذربایجان غربی در مکان دوم قرار گرفت، قاسم خوبرو از اصفهان و امیرمحمد بختیار از البرز سوم شدند.

برای این وزن ۴۳ کاراته‌کا نام‌نویسی کردند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، ابولفضل میرزایی از مازندران مقام اول را کسب کرد، محمدرضا صابری از چهار محال بختیاری دوم شد، سجاد محمدی از کرمانشاه و علیرضا رضایتی از فارس سوم مشترک شدند.

در این وزن ۵۳ کاراته‌کا حضور داشتند.

در وزن ۷۶- کیلوگرم، مهدی شهگل از همدان مقام نخست را به دست آورد، امیررضا خوش‌رفتار از مازندران در جای دوم ایستاد، محمدامین طباطبایی از قزوین و محمد فیاضی از اصفهان سوم مشترک شدند.

برای این وزن ۴۲ کاراته‌کا نام‌نویسی کردند.

در وزن 76+ کیلوگرم، محمد بهبود از مازندران اول شد، سجاد مهربان از خراسان رضوی در رده دوم قرار گرفت، علیرضا برخورداری از قم و محمدرصا کاظمی‌پور از قزوین سوم مشترک شدند.

برای این وزن ۳۷ کاراته‌کا نام‌نویسی کردند.

 

کد خبر 397938

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha