همشهری آنلاین: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جوانان برای گزینش نفرات اعزامی به پیکارهای کسب سهمیه المپیک بوینس آیرس و رقابت‌های آسیایی در سنندج برگزار شد.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، مسابقات جوانان در بخش کومیته انفرادی در سالن آزادی سنندج برگزار شد و نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک بوینوس آیرس و رقابت‌های آسیایی در دو رقابت جداگانه مشخص شدند.

  • نفرات برتر سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس:

در وزن ۵۵- کیلوگرم، مرتضی نعمتی از قم بر سکوی اول ایستاد، محمدمهدی خوشنواز از مرکزی در جای دوم قرار گرفت، علیرضا زند از مرکزی و حسن دولی‌خانی از قم سوم مشترک شدند.

برای این وزن ۴۹ نفر نام‌نویسی کردند.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، مهرداد مستحسن از گیلان مقام نخست را کسب کرد، امیرحسین ضابطی از گیلان دوم شد، مهدی پاشاپور از قم و علیرضا فرجی از مازندران سوم مشترک شدند.

در این وزن ۴۵ کاراته‌کا شرکت داشتند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهرزاد امراه زاده از البرز اول شد، مهرشاد فاطمی‌زاده از ایلام در مکان دوم ایستاد، علیرضا رضایتی از فارس و سیدسجاد میرشریفی از اصفهان سوم مشترک شدند.

در این وزن ۳۶ کاراته کا حضور داشتند.

در وزن ۷۶- کیلوگرم، امیررضا خوش‌رفتار از مازندران اول شد، امیرحسین فرهادیان از تهران در مکان دوم قرار گرفت، ایمان برزعلی از گلستان و حسین مهدی‌پور از مازندران سوم شدند.

برای این وزن ۳۱ کاراته‌کا ثبت‌نام کردند.

در وزن ۷۶+ کیلوگرم، محمدسینا عبدالحسینی از قم اول شد، کمیل فیضی از مازندران در مکان دوم ایستاد، نیما مرادی از اصفهان و محمدرضا کاظمی پور از قزوین سوم شدند.

در این وزن ۲۱ کاراته‌کا حضور داشتند.

  • جدول رده‌بندی مدالی مسابقات گزینشی سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس:


۱- قم با ۲ طلا و ۲ برنز
۲- مازندران با ۱ طلا ۱ نقره و ۲ برنز
۳- گیلان با ۱ طلا و ۱ نقره
۴- البرز با ۱ طلا
۵- مرکزی با ۱ نقره و ۱ برنز
۶- تهران و ایلام هر کدام با ۱ نقره
۷- اصفهان با ۲ برنز
۸- فارس، قزوین و گلستان هر کدام با ۱ برنز

این مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر و یادواره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

  • نتایج مسابقات گزینشی رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸:

در وزن ۵۵- کیلوگرم، علیرضا حیدری از مرکزی مقام نخست را به دست آورد، امیرحسین حیدری از زنجان دوم شد، مهرتاش ظهرپور از البرز و حسین اصغری از مازندران در جای سوم مشترک ایستادند.

برای این وزن ۵۷ کاراته‌کا نام‌نویسی کردند.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، امیرحسین خلیفه از البرز اول شد، مهدی کیانی از آذربایجان غربی در مکان دوم قرار گرفت، قاسم خوبرو از اصفهان و امیرمحمد بختیار از البرز سوم شدند.

برای این وزن ۴۳ کاراته‌کا نام‌نویسی کردند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، ابولفضل میرزایی از مازندران مقام اول را کسب کرد، محمدرضا صابری از چهار محال بختیاری دوم شد، سجاد محمدی از کرمانشاه و علیرضا رضایتی از فارس سوم مشترک شدند.

در این وزن ۵۳ کاراته‌کا حضور داشتند.

در وزن ۷۶- کیلوگرم، مهدی شهگل از همدان مقام نخست را به دست آورد، امیررضا خوش‌رفتار از مازندران در جای دوم ایستاد، محمدامین طباطبایی از قزوین و محمد فیاضی از اصفهان سوم مشترک شدند.

برای این وزن ۴۲ کاراته‌کا نام‌نویسی کردند.

در وزن 76+ کیلوگرم، محمد بهبود از مازندران اول شد، سجاد مهربان از خراسان رضوی در رده دوم قرار گرفت، علیرضا برخورداری از قم و محمدرصا کاظمی‌پور از قزوین سوم مشترک شدند.

برای این وزن ۳۷ کاراته‌کا نام‌نویسی کردند.

 

کد خبر 397938

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha