همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر حضور باشکوه و پرشور آحاد مختلف مردم ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن روز تو دهنی زدن به آمریکا، سعودی‌ها، دشمنان ایران و مصاف مجدد حق و باطل است.

سید عبدالرحیم موسوی

به گزارش ایرنا، امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد چهارمردان قم، با بیان این که مردم هر ساله حضور پرشورتری در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه خواهند داشت، افزود: دشمنان باید بدانند که ملت ایران، آمریکای جهان‌خوار را در اوج قدرت سرکوب خواهد کرد و جشن این سرکوب را به چشم خود خواهد دید.

وی در ادامه با یادآوری نقش دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه های گوناگون گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود سه عنصر اصلی آن قرارگاهی بودند که در نزدیکی مرز در یکی از شهرها نشستند و ماجرای دی ماه را هدایت کردند، اما سرانجام حق بر باطل پیروز شد، این وعده تخلف ناپذیر الهی است و کوچکترین تردیدی نیز در آن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: عرصه دفاع مقدس نیز یکی از تقابل های حق و باطل بود که کل جبهه باطل صف کشیدند و سرانجام شکست خوردند و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) نیز حق بر باطل پیروز شد.

موسوی با اذعان به این که ملت بزرگ ایران، کارتر، ریگان، کلینتون بوش ها و اوباما را در جای خود نشاند و به حول و قوه الهی این شیرین عقل (ترامپ) را نیز سر جای خود خواهد نشاند، افزود: دست به دست هم خواهیم داد و با وحدت و انسجام تحت رهبری رهبر معظم انقلاب مشکلات را حل خواهیم کرد.

وی اصافه کرد: ما ایران عزیز را آن گونه که آرزو داریم خواهیم ساخت، سعودی های ملعون آرزوی چند پاره کردن، تکه تکه کردن و نابود کردن این ملت بزرگ را به گور می برند.

فرمانده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اگر هر کسی سخنی بگوید یا عملی انجام دهد که این ملت را ناامید کند به دشمن خدمت کرده است، افزود: ما ملت بزرگی هستیم و می توانیم به کوری چشم دشمن همه مشکلات را حل کنیم و شجره خبیثه آمریکای جنایتکار هرگز نمی تواند با شجره طیبه ملت بزرگ ایران مقابله کند.

کد خبر 397820

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha