دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
۰ نفر

آتش‌سوزی در ساختمان ۸ طبقه اداری در خیابان ولیعصر تهران باعث گرفتارشدن دست‌کم ۵۰ نفر در طبقات زیرزمین شد که با حضور آتش‌نشانان حریق مهار شد و تمامی افراد گرفتار نجات یافتند.

آتش سوزی

به گزارش همشهری، حدود ساعت 10صبح دیروز به آتش‌نشانی تهران خبر رسید که ساختمانی 8 طبقه در خیابان ولیعصر دچار حریق شده است. پس از این تماس تیم‌های آتش‌نشانی از 3 ایستگاه با تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و عملیات اطفای حریق و نجات شروع شد.

سیدجلال‌ ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که ساختمان مورد نظر 8طبقه اداری و 4طبقه زیرزمین دارد که پس از وقوع آتش‌سوزی سیستم اطفای حریق فعال و پودر اطفای حریق در طبقات پاشیده شده بود. وی ادامه داد: دود بسیار زیادی طبقات مخصوصا طبقات زیرین را پر کرده بود و در این شرایط گروهی از آتش‌نشانان به اطفای حریق پرداختند و گروهی دیگر برای نجات افراد گرفتار وارد ساختمان شدند.

ملکی افزود: آتش‌سوزی در طبقه منفی 4 و در بخش اسناد و بایگانی رخ داده بود و حدود 50کارمند و ارباب رجوع در ساختمان گرفتار شده بودند که همگی آنها به سلامت خارج شدند و فقط یکی دو نفر دچار مشکل تنفسی شده بودند که در اختیار اورژانس قرار گرفتند.

به گفته ملکی، حریق ساعتی پس از حضور آتش‌نشانان مهار شد اما دود زیادی که در طبقات بود، باعث شد تا آتش‌نشانان با انتقال تجهیزات ویژه به ساختمان، عملیات خارج‌کردن دود را آغاز کنند که خوشبختانه پس از چند ساعت تلاش، عملیات پایان یافت. بررسی‌ها برای مشخص‌شدن علت اصلی آتش‌سوزی آغاز شده است.

کد خبر 397645

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha