همشهری آنلاین: سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی درگذشت رضا مقدسی از مدیران و فعالان رسانه‌ای را تسلیت گفت.

جعفری

به گزارش سپاه نیوز؛ در پیام تسلیت سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: 'دریافت خبر درگذشت برادر متعهد و دغدغه مند جامعه رسانه ای کشور مرحوم رضا مقدسی که پس از تحمل یک دوره بیماری طولانی دعوت حق را لبیک گفت موجب تأسف و اندوه اینجانب گردید. وی یکی از سرمایه های انقلاب اسلامی در عرصه رسانه بود و سالیان طولانی خالصانه و متعهدانه در این راه قدم برداشت. از دست دادن او در این مقطع زمانی که نظام و انقلاب سخت به تجربیات و دانش او نیاز داشت، ثلمه ای بزرگ است. '

سردار جعفری در پایان پیام تسلیت خود افزوده است:' اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگوار ایشان و سایر دوستان و همکاران وی، برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان سلامتی و صبر آرزومندم.'

به گزارش ایرنا، رضا مقدسی روز جمعه ششم بهمن هفته گذشته پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری در 50 سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی در سال 1346 در مشهد متولد شد و نوشتن در نشریات دانش آموزی شروع فعالیت رسانه ای او بود.

مرحوم مقدسی فعالیت حرفه ای خود را از 20 سالگی و همکاری با روزنامه قدس آغاز کرد و بعدها در بخش‌های مختلف تحریریه‌ صدا وسیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم مقامی موسسه همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعاملی خبرگزاری مهر و مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز فعالیت کرد.

وی همچنین مدتی مدیر روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود و دو دوره نیز در هیات مدیره انجمن روزنامه نگاران مسلمان عضویت داشت.

کد خبر 397623

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha