همشهری آنلاین: همزمان با برگزاری مراسم اهدای جوایز گویا در مادرید، دزدها به اتاق هتلی در پایتخت اسپانیا دستبرد زدند و معادل ۳۰ هزار یورو از جواهرات مربوط به ستاره‌های سینمای این کشور را با خود بردند.

جوایز گویا

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ال‌پاييس، مراسم اهداي جوايز گويا شامگاه شنبه در تالار هتل ماريوت نزديك فرودگاه باراخاس مادريد رخ داد و بر اساس گزارش پليس، دزد يا دزدها موفق به غارت كردن اتاقي شدند كه در آن چند قطعه جواهر از فروشگاه معروف سوارز به امانت گذاشته شده بود. آنچه دزديده شده شامل چهار جفت دكمه سردست، يك حلقه و يك جفت گوشواره بوده است كه منابع خبري ارزش كلي آنها را در بازار طلا و جواهر اروپا حدود 30 هزار يورو ارزيابي مي‌كنند.

نكته جالب اينكه گزارش پليس از سرقت شب برگزاري مراسم گويا صبح روز سه‌شنبه در رسانه‌ها منتشر شد. آژانس خبري اروپا اعلام كرده قطعه‌هاي ارزشمند جواهرفروشي سوآرز اسپانيا در اختيار بخش تامين لباس هتل ماريوت و مراسم گويا بوده است اما قرار نگرفتن جواهرات در گاوصندوق يا نظارت نداشتن نيروهاي امنيتي بر ابهام ماجرا مي‌افزايد. به نظر مي‌رسد سرقت حوالي ساعت 10 صبح روز دوشنبه اتفاق افتاده و عصر همان روز به اطلاع پليس رسيده است.

يكي ديگر از دزدي‌هاي مربوط به مراسم گويا از سوي فيلمبردار شبكه تلويزيوني دولتي TVE گزارش شد. او كه سرگرم پوشش برنامه بود، براي چند لحظه از لنزها و كارت‌هاي حافظه‌اش غفلت كرده و بعد متوجه به سرقت رفتن آنها شده است.

آن ايگارتيبورو، باربرا لني و مارتا نيتو از جمله ستاره‌هاي سينماي اسپانيا بودند كه در مراسم امسال اهداي جوايز گويا جواهرات سوآرز استفاده كرده بودند. گويا برترين نشان سينماي اسپانيا و معادل اسكار است.

کد خبر 397617

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha