فعال شدن جک بالابر کامیون و برخورد قسمت بار آن با پل عابر پیاده در پاکدشت، باعث سقوط پل روی خودروی سمند و مرگ ۳نفر از سرنشینان آن شد.

حوادث

سرنشینان این خودرو اعضای خانواده‌ای بودند که برای شرکت در دادگاه طلاق راهی تهران شده بودند.به گزارش همشهری، ساعت 21:30شامگاه شنبه کامیون بدون بار در حال عبور از مسیر پاکدشت به سمت شریف‌آباد بود که حوالی روستای آلوئک حادثه تلخی را رقم زد.

جک بالابر بدون اینکه راننده باخبر باشد به دلایلی نامعلوم فعال شده و همین باعث بالا رفتن قسمت بار کامیون شده بود. این در حالی بود که کامیون در حال عبور از زیر پل عابرپیاده بود و در این هنگام قسمت بار کامیون به عرشه پل گیر کرد و باعث سقوط آن شد. همه این اتفاقات ظرف چند ثانیه رخ داد و پل عابر‌پیاده، روی خودروی سمندی که به طرف تهران در حرکت بود سقوط کرد.

داخل خودروی سمند پدر و پسری به همراه داماد خانواده و یکی از بستگانشان نشسته بودند و از سبزوار به سمت تهران می‌رفتند که این حادثه باعث شد راننده در دم جانش را از دست بدهد و 3سرنشین دیگر خودرو نیز به‌شدت مجروح شوند.

پس از این اتفاق تیم‌های امدادی راهی محل حادثه شدند. امدادگران در نخستین اقدام مصدومان را از داخل سمند بیرون کشیدند و همگی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند اما متأسفانه 2نفر دیگر از آنها نیز به‌دلیل شدت جراحات وارده جانشان را از دست دادند و آمار قربانیان به 3نفر رسید. در ادامه، بررسی‌ها نشان داد که سرنشینان سمند از سبزوار عازم تهران بودند. آنها پدر و پسر به همراه داماد و یکی از بستگانشان بودند که برای انجام کارهای طلاق وقت دادگاه داشتند اما این اتفاق باعث شد که هرگز به دادگاه نرسند.

در همین حال دادستان پاکدشت در گفت‌وگو با میزان از بازداشت راننده تریلی خبر داد و گفت: پرونده به‌صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود. این حادثه باعث به‌وجود آمدن ترافیک سنگین در جاده امام‌رضا شد که تا حدود ساعت 3بامداد دیروز ادامه داشت.

کد خبر 397552

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha