صاحب مرکز پر کردن کپسول‌های ال‌پی‌جی وقتی دید مأموران پلیس، شهرداری و قوه‌قضاییه قصد دارند مرکز غیرمجاز او را تعطیل کنند دست به اقدامی هولناک زد.

صبح دیروز تیمی از مأموران شهرداری به همراه پلیس و نماینده قوه قضاییه درحالی‌که حکم تعطیلی یک مرکز غیرمجاز پر کردن کپسول‌های گاز ال‌پی‌جی در منطقه مهدیس اهواز را داشتند راهی آنجا شدند. این مرکز با توجه به نزدیکی‌اش به منطقه مسکونی خطرساز شناخته شده و احتمال داشت خطری جدی برای ساکنان منطقه به‌وجود آورد.

ماموران اما زمانی که به آنجا رسیدند و قصد تخلیه مرکز را داشتند با مقاومت صاحب آنجا روبه‌رو شدند. این مرد فریاد زنان می‌گفت که اجازه نمی‌دهد مرکزش تعطیل شود و تهدید می‌کرد که اگر مأموران جلو بیایند آنجا را منفجر می‌کند. ماموران اصرار به اجرای حکم قضایی داشتند اما صاحب مرکز همچنان تهدید می‌کرد و در نهایت نیز دست به اقدامی هولناک زد.

او کپسولی را روشن و آن را برای عملی کردن تهدیدش به محوطه پر کردن کپسول‌های ال پی‌جی پرتاب کرد. درحالی‌که هر لحظه احتمال می‌رفت انفجاری هولناک در منطقه رخ دهد یکی از مأموران اجرای حکم به سمت کپسول دوید تا آن را خاموش کند. در این میان ماجرا به آتش‌نشانی نیز گزارش شد و تیم‌های آتش‌نشانی به سرعت راهی محل حادثه شدند.

مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی اهواز به همشهری گفت: حدود ساعت 10:30دیروز این حادثه به آتش‌نشانی گزارش شد و تیم‌های عملیاتی راهی محل شدند. خوشبختانه با تلاش افراد حاضر در محل کپسول گاز شعله‌ور خاموش شد و با توجه به تهدیدهای صاحب مرکز مبنی بر باز کردن شیر کپسول‌های دیگر، آتش‌نشانان به سرعت دست به‌کار شدند و منطقه مورد نظر را برای جلوگیری از هر نوع انفجاری تخلیه و ایمن‌سازی کردند. در این شرایط مأموران حاضر در محل نیز به گفت‌وگو با صاحب مرکز پرداختند و در نهایت توانستند او را آرام کنند تا حکم قضایی اجرا شود.

به گفته وی، در این حادثه 3نفر ازجمله یکی از مأموران اجرای حکم که دچار سوختگی سطحی شده بود توسط اورژانس تحت درمان قرار گرفتند و در نهایت با پایان یافتن ماجرا، خطر انفجار رفع شد.

کد خبر 397551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha