همشهری آنلاین: فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) در نمایشگاه جلوه‌های تحول پژوهش و فناوری سپاه در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، مولفه اصلی این دانشگاه را ارزش‌های سازمانی و مبانی نظری اسلام و نقش آن را سوزن‌بانی برای هدایت قطار جامعه روی ریل انقلاب اسلامی عنوان کرد.

محمد رضا حسنی

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا حسنی آهنگر روز یکشنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه جلوه های تحول پژوهش و فناوری سپاه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 20 آبان 1394، در جمع روسای دانشگاه ها و مراکز پارک علم و فناوری کشور آرمان انقلاب اسلامی را حاکمیت اسلامی بر جهان و ارائه برنامه اداره زندگی برای جوامع بشری که در قالب تمدن نوین اسلامی است، توصیف فرمودند و از روسای دانشگاه‌ها خواستند که نقششان در ایجاد تمدن نوین اسلامی و چگونگی انجام این نقش را بیان کنند.

وی افزود: این نمایشگاه در راستای منویات و رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تشکیل شده است و هدف آن نقد و تعریف نقش دانشگاه جامع امام حسین(ع) در ایجاد تمدن نوین اسلامی در قالب جلوه‌های تحول است.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) با بیان اینکه این دانشگاه ، دانشگاه سازمانی سپاه و برای نیل به تراز انقلاب اسلامی مولفه های اساسی برای آن تعریف شده است، عنوان کرد: مولفه اصلی این دانشگاه ارزش‌های سازمانی و مبانی نظری اسلام و فرهنگ علوی و عاشورایی است که ریل تمدنی ما را از تمدن غرب جدا می کند.

سردار حسنی آهنگر یادآورد شد: چنین دانشگاهی عملاً نقش سوزنبانی برای هدایت قطار جامعه روی ریل انقلاب را دارد و چگونگی انجام این کار از بازخوانی مبانی نظری، طراحی، مدل سازی و پیاده سازی محتوایی است که برای این دانشگاه تعریف شده است.

وی درباره غرفه های این نمایشگاه توضیح داد: غرفه اول مولفه‌های جهت دهنده دانشگاه و طراحی و مدل سازی است. در غرفه‌های دوم تمرکزمان در نظام تربیت آموزشی است.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: در غرفه‌ سوم با توجه به تهدیداتی که برای انقلاب اسلامی وجود دارد، بیشتر در حوزه قدرت نرم ، نیمه سخت و سخت سازمان تمرکز کردیم و غرفه ها را بر اساس رونمایی مباحث نظری، مدلسازی و دستاوردها و نتایج سالهای اخیر در دانشگاه جامع امام حسین(ع) آماده ساخته ایم.

نمایشگاه جلوه‌های تحول پژوهش و فناوری سپاه امروز(یکشنبه) در دانشگاه جامع امام حسین (ع)با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

در این نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشکده‌های دانشگاه جامع امام حسین (ع) در زمینه‌های مختلف نظامی، قدرت سخت، نرم، عمق‌بخشی داخلی و خارجی، علوم انسانی و زیستی به نمایش گذاشته شده است.

در آئین افتتاحیه این نمایشگاه، علاوه سرلشگر جعفری، سردار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) و جمعی از فرماندهان و مسئولان پژوهشی و علمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند.

کد خبر 397416

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha