سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۴:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: «عالیم قاسم‌اف» خواننده شهیر آذربایجانی که قرار بود اوایل شهریور ماه در کاخ نیاوران به اجرای برنامه بپردازد، از سی‌ام شهریور تا یکم مهر در این مکان اجرای برنامه خواهد داشت .

به گزارش همشهری آنلاین، علت تأخیر در برگزاری کنسرت قاسم‌اف، نبود وقت اعلام شد که مدیر برنامه‌های قاسم‌اف در گفتگویی گفته بود که به دلیل نبود زمان برای تبلیغات کنسرت را سه هفته دیرتر اجرا می‌کنیم .

عالیم قاسم‌اف جایزه بهترین خواننده سال 1999 را از سوی یونسکو را دریافت کرده‌است، در این کنسرت به همراه 5 موسیقی‌دان و ‏نوازنده دیگر از کشور آذربایجان قطعاتی از موسیقی سنتی و مقامی آذربایجان را اجرا ‏خواهد کرد.

«فرغانه قاسیموا» دختر عالیم قاسم‌اف به همراه «رئوف اسلامف»، «ناتیگ ‏شیرینف»، «رافائل عسگرف» و «علی‌اصغر محمدف» 5 نوازنده گروه عالیم قاسم‌اف را ‏تشکیل می‌دهند. ‏

قاسم‌اف دو سال قبل نیز در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخت که با استفبال علاقه‌مندان و نیز چهره‌های صاحب نام موسیقی سنتی، از جمله حسین علیزاده  و شهرام ناظری روبه‌رو شده‌بود.

محل برگزاری این کنسرت حیات کاخ ‏صاحبقرانیه واقع در مجموعه فرهنگی‌تاریخی کاخ نیاوران است که اخیراً توسط مدیریت ‏این مجموعه بازسازی و آماده بهره‌برداری شده‌است.

اواخر مرداد ماه ‏جشنواره ذکر و ذاکرین در این محل برگزار شده بود.

کد خبر 3974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز