همشهری آنلاین: سیزدهمین شماره ماهنامه پاراگراف ویژه "علی نصیریان" مقارن با ۱۵ بهمن، زادروز او، منتشر شد.

پاراگراف

ماهنامه هنرهای نمایشی پاراگراف که می‌کوشد هر شماره خود را به شکل پرونده، به یک چهره ماندگار در عرصه‌های هنرهای نمایشی(سینما، تئاتر و تلویزیون) اختصاص دهد، در سیزدهمین شماره‌ خود به سراغ استاد علی نصیریان رفته است.

در این شماره از پاراگراف، گفت‌وگوی مفصلی با استاد "علی نصیریان" درباره زندگی و آثار او صورت گرفته است. علاوه بر آن یادداشت‌ها و دلنوشته‌هایی از: شهرام اسدی، فرهاد آئیش، پوری بنایی، بهنام بهزادی، محمدمهدی دادگو، ابوالحسن داودی، رضا درستکار، علی دهباشی، ایرج راد، مهدی سلطانی، اسماعیل شنگله، اردشیر صالح‌پور، مهدی صباغ‌زاده، مائده طهماسبی، اکبر عالمی، بهروز غریب‌پور، داود فتحعلی بیگی، حسن فتحی، محمدعلی کشاورز، محمدهادی کریمی، محمد متوسلانی، هادی مرزبان، کیوان مهرگان، داریوش مودبیان، محمدحسین ناصربخت و محمدعلی نجفی درباره ابعاد شخصیتی و آثار سینمایی، تلویزیونی و تئاتری "علی نصیریان" منتشر شده است.

در بخش دیگری از این شماره گفت‌وگویی هم با "باربد نصیریان" سومین و آخرین فرزند استاد نصیریان صورت گرفته که در آن به ابعاد خانوادگی و شخصی این چهره ماندگار پرداخته شده است.

علاوه بر این عکس‌های کمتر دیده شده و یا دیده نشده‌ای از‌ زندگی شخصی و حرفه‌ای وی در بخش پایانی و آلبوم خاطرات این شماره از "پاراگراف" به چاپ رسیده است.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه "پاراگراف"، بهاره برهانی و سردبیر آن، محمدرسول صادقی است. سیزدهمین شماره این ماهنامه، در 104 صفحه گلاسه و تمام رنگی، با قیمت 9 هزار تومان تنها از طریق شهرکتاب‌ها و کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقمندان است.

گفتنی است پخش ققنوس به نشانی: تهران، میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید(اردیبهشت)، بن بست مبین، پلاک 4 (تلفن:66460099) توزیع ماهنامه پاراگراف را به عهده دارد.

کد خبر 397388

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha